12- Siktir git lütfen

1.8K 154 10
                                    

*** Selen ***

Sahilde öylesine oturmaya çıkmış şimdi de bir kızı başıma bela ederek eve dönüyordum. Adının Buse olduğunu söyleyen kız bayıldığından bu yana sadece "Deniz" diyip duruyordu. Kim bu Deniz diye düşünsemde sonrasında o düşüncemi bir kenara bırakıp bu kızla tekrar ne yapacağımı düşünmeye koyulmuştum. Ben bunları düşünürken 18. Arayışını gerçekleştiren Valide Hanım, büyük ihtimalle annesi, yapacağım hamleleri bir hayli zorlaştırıyordu. Ailesinin alkol kullanıp kullanmadığını bildiğini sanmıyordum çünkü fazlasıyla küçük duran bir kızdı. Onun yerine telefona Buse'nin parmağını okutup mesajlara girdim.

"Yuh amk bu ne?"
(Sizce neye oyle dedi 😳)

Telefonunu kurcalamadan annesinin mesajlarına girmiş son attığı mesaja göre bir şeyler yazıp telefonu tekrar Buse'nin cebine sokmuştum.

Valide Hanım: Buse nerdesin?
(22.07)

Deniz'lerde mi kalacaksın yoksa??
(22.35)

Cevap ver meraklandırma beni
(23.01)

Buse: Deniz'le beraberiz anneciğimm
Onlarda kalacağım bugün

Attığım mesaja saniyesinde onaylar cevap gelince annesinin Deniz'e ne kadar güvendiğini fark edip kızını bu hallere onun soktuğunu bilmesini istemiştim. Buse'nin başı yanacak olmasa kesinlikle bunu yapardım ama şimdilik sorunum Buse'yi ne yapacak olmamdı. Kahve almaya gitsem onu burada tek, bu saatte başına bırakmam akıllı bir insanın yapacağı bir iş değildi. Onun yerine ayılmasını, en azından hareket edebilecek kadar ayılmasını bekleyecektim.

***

"Of madem dayanıksız bir bünyen var neden bu kadar çok içiyorsun ki amk?" "Deniz yüzündrn" sabahtan beri Deniz'den başka bir şey sayıklamayan kızın dudaklarından dökülen kelime beni bir hayli mutlu etmişti. Tekrar bayılıp kalmasına izin vermeden kolundan tutarak kaldırmış ve motorumun yanına götürmüştüm.
(Hep motorumuz olsa da gezsek diyorduk, artik var canim)
Arkada oturması benim içinde onun içinde tehlikeli olacağından ön tarafı ona teslim etmiş ve bana dönük oturmasını sağlayarak beni sıkıca tutması gerektiğini tembihlemiştim. Birkaç yalpalamaya rağmen güzel geçen yolculuğun ardından benim bölgeme girmiştik. Oturduğum binanın önüne motoru bıraktığımda önümdeki kızın kafasının yine gittiğini görmüş kızı sırtıma atıp yukarı çıktım. Kapının anahtarını kilite yerleştireceğim sırada beraber kaldığımız kız sinirle kapıyı açmıştı. "Nerdesin sen?!" Yeterince sinirliyken birde kucağımdaki kızı görmüş daha da kabarmıştı. "Eve hem bu saatte geliyorsun hemde yanında başka bir kız mı getiriyorsun?!"
Ben içeri geçerken minik yumruklarını sırtımda hissediyor sessiz kalmayı tercih ediyordum. "Bu kızla mı aldattın beni, inanamıyorum sanaüğğü" aniden ağlamaya başlayan kızı daha fazla görmezden gelmek istememiş, Buse'yi yatağıma yerleştirirken bakışlarımı ona çevirmiştim. "Arkadaşımı evime getiremeyecek miyim?" "Bu nasıl arkadaş beğüğğ, gidiyorum benğüğü" bu durumdayken bile trip atmayı beceren kıza daha fazla tahammül etmek istemiyordum. "Siktir git lütfen, mümkünse bir daha da gelme" aylardır kurtulmaya çalıştığım kız kendi isteğiyle beni terk ettiğinde Buse'ye teşekkürlerimden fazlasını sunmam gerektiğini aklımın bir köşesine kazımıştım. Karşımdaki kız başta dediğim şeyle şaşırsa da gururuna daha fazla bok sürdürmek istemediğinden olsa eşyalarını toparlamaya gitmişti. Ben oturma odasına geçerken ağır adımlarla kapıyı açıp önünde bekleyen kızı dinlemeye koyuldum. Kesinlikle gitme demem için zaman kazanmaya çalışıyordu fakat bu şansa erişmişken böyle bir aptallığı yapacak değildim. Kapı sesi tekrar geldiğinde rahatça nefes vererek koltuğa uzanıp gözlerimi kapattım.

*** Buse ***

Ağır baş ağrısıyla gözlerimi araladığımda bakıştığım tavan benimkinden bağımsız bir tavandı. Deniz'in vehayut Şebnem'in de böyle tavanı olmadığı kafama dank ettiğinde bir anda doğrulmuştum. Aniden yaptığım bu hareketle midemin ağzıma geldiğini fark ettiğimde önüme koyulan kova içimi rahatlatmıştı.
(Emetophobiasi olan birisi icin icmek zor olduğu kadar bu bolumu kismi yazmakta bir hayli zor...)
Önümdeki kovaya içimde ne var ne yok bırakırken kovayı uzatan kişi onu benden uzaklaştırıp bir süre sonra tekrar yanına gelmişti. "Huh reflekslerim bu kadar iyi olmasa sıçmıştık cidden." Gülerek söylediği şeyle yerdeki bakışlarımı yanımdaki kişiye çevirmiştim. "Aaa ben seni tanıyorum." Dediğim şeyle kahkaha patlatan kıza garipser bakışlarını göndermiştim.

"Komik olan neydi şimdi?"

"Aa şansa bak bende seni tanıyorum Busecim." Karşımdaki kız tekrar kahkaha patlattığında bende ona eşlik etmiştim. "Nasılsın, iyi misin görüşmeyeli?" Sorduğum soruyla kızın kahkahaları daha da şiddetlenmiş ve bende ona ayak uydurarak şiddetlenmiştim. Gözünden aşağı doğru gülmekten akan yaşları elinin tersiyle silerken ciddileşmeye çalışıp cevap verdi. "İyiyim sen nasılsın?" Sorduğu soruya vereceğim cevabı aklıma gelen soru değiştirmişti. "Saat kaç?" "10 ne oldu ki?"

"Hassiktir okula geç kalmıştım."
"Hassiktir anneme haber vermemiştim."
"Hassiktir cidden sıçmıştım."

Hassiktirlerimin arasında karşımdaki kıza cevap vermem gerektiğini hatırlamıştım. "Okula geç kaldım." Selen yine zoraki durdurduğu kahkahalarını ortaya çıkarırken gözlerini kısarak sinirlendiğimi belli etmeye çalışmış, Selen'in kahkahaları daha da yükselirken bu konuda başarılı olamadığımı anlamıştım. "Bugün cumartesi" dediği şöyle mutluluktan havalara uçacakken kendime hakim olup uzandığım oturduğum kalktım. Bugün cumartesi olsa da hâlâ başımda bir bela vardı. "Telefonum nerde gördün mü?" "Ne yapacaksın telefonunu?"

"Olm sanane lan"

Aklım kendi kendine kötü şeyler söylerken bana yardım eden bu kıza tabii ki de öyle şeyler söyleyecek değildim. "Annemi arayacağım, merak etmiştir." "Etti baya ya" Dediği şeyle gözlerimi açıp dibinde bitmiştim. "Onunla konuştun mu?!" "Evet, hatta kızınız içip içip sahillerde sürtüyor. Sürekli Deniz diye birsi için ağlıyor dedim." Dediği şeyle omzuna bir tane geçirmiştim. "Nasıl yaptın bana bunu?!" "Şaka yapıyorum, Deniz'lerdeyim diye mesaj attım sadece." Hayatımı kurtarmıştı, ama Deniz'i nerden tanıyordu ki? Yoksa o da mı Deniz'e aşıktı? "Sende mi Deniz'e aşıksın?"
Sorduğum soruyla tekrar duraksayıp yine her zamanki kahkahalarını patlatmıştı. "Hayır ben pipili sevmiyorum."

If I Really Love u  | gxg |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin