Günümüzden 2 sene önce...
Nero sağ eline kazandığı yeni gücüyle Kayla ile ilerlemişlerdi. Amaçları karargaha varmaktı ki zaten başarmışlardı. Karargaha uzanan merdivenlerden çıkan Nero ve Kayla karşılarında onlara doğru gelen Creydo'yu görünce şaşırmışlardı. Creydo'nun görünmesiyle Kayla ve Nero birbirlerine baktılar. Bakışmalarının ardından onlarda ilerlediler. Creydo yüzündeki somurtkanlığıyla görününce Nero, lafa atlamıştı.
-"Düşmana bakar gibi bakıyorsun."
Bunu demesiyle hiç tepki vermeyen Creydo, Kayla'ya döndü ancak Nero konuşmasına devam etti.
-"O zaman sana sormama izin ver . Orduda neler oluyor? ve Dante de kim?" demişti. Creydo aldığı sorularla Nero'ya kılıcını çekti.
-"Sen benden cevap alamazsın." dedi ve saldırıya geçti.
Nero ,Creydodan gelen kılıç saldırılarıyla geriye doğru çekilirken , sağ koluyla da engellemek zorunda kalmıştı. Tabi hayliyle Creydo da Nero'nun sağ kolunu öğrenmiş oldu.
-"Bir şeytanın gücüne sahipsin."
-"Bırak Creydo. Seni incitemem .Bunu Kyrie'ye yapamam."
-"Beni incitmek mi? Halen daha anlamıyorsun değil mi?" demesi ile Creydo , büyük bir güçle dönüşmeye başlamıştı. Aslında Creydo da Agnus tarafından deneye tabi tutulmuş ve bir şeytana dönüşmüştü. Kayla bunu görmesiyle kala kalmış ve öylece bakmaya başlamıştı.
-"İnsanlığın evrimindeki bir sonraki adım için ben seçildim. Artık bir insandan daha fazlasıyım. Ben bir meleğim. "
-"Yanılıyorsun Creydo sen şeytandan başka bir şey değilsin."
-"İnsanlık adına ve His Holinessin isteği üzerine seni tutukluyorum." demesi ile bir birlerine kılıçlarını kaldırmış ve hızla adımlanmışlardı.
Uzun bir dövüşün ardından Creydo, Nero'ya yenilmişti. O sırada Nero sağ eline kazandığı yeni gücü fark etmesiyle eline bakmıştı. Ancak Creydo pes etmeye pek meyilli değildi.
-"Hayır ben daha bitirmedim." demesi üzerine Creydo, Nero'nun üstüne atladı ancak Nero sağ koluyla gelen kılıç darbesinin üstünden gelmiş Creydo'yu bir kez daha yere sermişti. Hızını alamayan Nero ,Creydo'ya doğru ilerlerken arkadan gelen çığlık sesiyle kala kalmıştı. Gelen Kyrieydi. Kayla, Kyrie'yi görmesiyle yanına yaklaştı ama ,ona doğru ilerlemek istersen, geriye doğru bir adım attı.
-"Kyrie bekle.Bu...bu düşündüğün gibi değil."
-"Neden...neden yaptın?"
Nero açıklama bulamayınca Kyrie'ye yaklaşmak için oda adımlanmıştı. Ancak tam o sırada Agnus yanlarına gelmişti. Olay yerine gelmesiyle söze atıldı.
-"En başından beri seni gerçeklerden koruyorduk ve gerçek şu ki , Nero bir şeytan."
-"Seni oro-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kanatlar
Fanfiction-"O maske çıkıcak!" -"Hayır çıkmayacak asla!" -"Sana çıkıcak dedim küçük hanım!" Bana fırsat vermeden üzerime atılıp maskeyi çıkarmaya çalışmıştı... Bakışlarına aşıktım... O bir melek,Ben ise şeytandım..... (not: Oyun adına yapılmış bir fan kurgusu...