*Herkese merhaba. Bu benim ilk hikayem. Daha önce bir çok kez yaptığım kurgular olmuştu ancak yayımlamamıştım. İlk hikayem olduğu için hatalarımı mazur görün. Şimdiden iyi okumalar*
*********
Cehennem... Cehennemden gönderilen bir şeytanım. Ben kim miyim?.. Ben Kayla. Bir şeytanım. Evet böyle söyleyince garip olduğunu biliyorum. Ama doğru duydunuz. Bir şeytanım. Aslında bir tek ben değilim. Bir çok tanıdığım şeytan arkadaşlarım var. Örnek verecek olursan onlardan biri Dante. O ve bende şeytan avcısıyız. Evet, tamam çok saçma diyebilirsiniz. Şeytan şeytanlarla karşı karşıya. Ancak ben ve arkadaşlarım insanların tarafını seçtik. Büyük babamız Dante'nin babası Sparda'nın izinden gidiyoruz. Oda insanlığın tarafını seçmişti ve bundan dolayı da Eva adında bir insana aşık olmuştu. Nasıl bir aşktır ki bu kadar tutkulu olan. Onların sevgisi ile 2 çocukları olmuştu. Birinin ismi Dante iken diğeri ise Virgil' di. Dante, oldukça yakışıklı kaslı birçok şeyi ciddiye almayan beyaz saçlı bir tipti. Virgil'i çok küçük yaşta 1 kere görmüştüm. Oda oldukça karizmatik ama Dantenin zıttı idi. Herşeyi ciddiye alan komik olacak hiçbir şeyde gülmeyen ve güç bağımlısı biriydi. Zor bir tipti. Yüz olarak aynı Dante idi. Abi kardeş iyidirler ama Virgil babasının gücüne erişmek adına, çok güçlü olmak adına çok saçma şeyler yapmıştı. Bu da kardeşleri birbirinden ayırmıştır. Birazda kendimden bahsedeyim.Ben bir yetimim.Beni bir kapının önünde bulmuşlar. Üvey abim söylemişti bana. Ancak 1 sene önce kaybettim onu. Onunda ismi Creydo. Birde üvey kız kardeşim var. Onunda ismi Kyrie. Onu da uzun süredir göremiyorum çünkü sevgilisinin yanında. Sevgilisi de benim en yakın arkadaşlarımdan bir tanesi. İsmi Nero. Oda bir yetim. Oldukça arkadaşım var. Beni yanlız bırakmayan küçük bir ailem. Tanıdığım iki tanede sexy bayanlar var. Birinin ismi Lady. Oldukça kısa, siyah saçlı bir hanım efendi. Vicudu oldukça kalıplı biri. Aslında bir insan ama oda demon avlıyor. Diğerinin ise ismi Trish. Oda sarı uzun saçlı bir kız. Yüz hatları çok sexy olduğunu biliyorum. Hatta arada bir kıskanıyorum. Oda bir demon olmasına rağmen Lady ile birlikte çalışmakta. Her gün birbirileri ile kavga ediyorlar. Ne için biliyor musunuz? Pizza için. Pizza hastası sexy kızlar. Şuan New Yorktayım. Dünyada hatta o bölgede oluşabilecek bir saldırıyı önlemek için oradayım. 1 sene öne bütün cehennem kapıları kapatıp yok ettiğimizi sanıyordum, ancak bir kaç gün önce Dantenin dükkanında iken bir telefon almıştık. Yine bir şifre. Şifre geldiği zaman öldürülecek demonlar olduğunun göstergesiydi. Demonlar nereden geliyordu işte sorunda burada cehennem kapılarından geliyorlar. Küçük bir sorun diye düşündüğümden dolayı demonların bulunduğu New-York'a gelmiştim. Ancak herhangi bir şey bulamamıştım. Şimdi ise vakit geçsin diye bir üniversite son sınıfa başladım. Yarın benim için yeni bir gün olamayacak. Neden olsun ki? Her gün yeni bir başlangıca adım atmaz mı?. Orda bilmediğim küçük bir mahallede güzel bir ev tutum. Geldiğim ilk günden eşyaları yerleştirdim. Çok fazla kıyafet ve eşya yoktu. Alışverişe çıkmam gerektiğini biliyordum. Şimdi ise yatağımda uzanıyor ve düşünüyordum. Uyumak istemiyorum ancak yarın okul var ve yüzümdeki yara yüzünden pek rahat uyuyamıyorum. Geçen sene küçük bir saldırıdan ortaya çıkan bir yara. Aslında pek de yara değil. Şöyle düşünün yüzünüzde başka bir canlıya ait gelişmekte olan bir hücre. Çocuğunuz gibi ama değil. Sadece sizden beslenen bir yaratık. Benim ki de öyle bir şey işte . O yüzden bir an önce o yaratığı öldürmeli yok etmeliyim . Gerekirse insanlar içinde maske takmak zorunda kalırım. Zaten bunu yapmakta zorundayım. İnsanların benim demon olduğumu yada böyle bir şeye sahip olduğumu bilmemeleri lazım. Çok azda olsa bir kaç demon avlayan gruplar olduğunu öğrenmiştim. Ancak kimlerin nerede ne yaptıklarını yada nasıl çalıştıkları hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Bilmiyorduk... Belirli bir dönem yakalanmadan geçirmem gerek zor olmayacak. Elimde bir rapor olacak. Kimse ne olduğunu bilmeyecek. En yakınım ds bir arkadaşım bile olsa. Şimdi ise yattığım yerden kalktım ve yatağımın yanında olan masaya geçtim. Yüzüm önceden çok güzeldi. Artık hiçbir şeye benzemiyordu. Ne bir yaratık yüzü gibiydi nede bir insan yüzü. Çok farklıydım ve hep de öyle olmaya devam edeceğim. Masada duran yanık kremini aldım. Etkisini görmesem de bir umut sürüyordum elime bir miktar krem alıp yüzüne yedirmeye başladım. Yüzümdeki iğrenç canlı keremin yakıcı etkisiyle harekete etmişti. Ancak olduğu yerden başka bir yere gidemiyordu. Yüzümde onun hareketlerini hisseder ken yutkundum. Kendimi öldürmek geçerken bunu yapmak istemediğim aklıma geliyor. Yaşamak benimde hakkım. Düzgün ve güzel bir yüze sahip olmak benimde hakkım. Kendime aynada bakmaya devam ettim en sonunda dayanmadan göz yaşlarım bir bir aktı. Dayanamıyorum. Bu pisliğe sahip olmak için nasıl bir günah işlemiştim ben. Tanrı neden beni cezalandırıyordu? Bunu hak edecek ne yapmıştım?. Yavaşça yerimden kalktım. Göz yaşlarımı silip upuzun beyaz saçlarımı taradım. Tarağı masaya geri koyup yavaşça yatağa yattım. Yine düşüncelere dalarken Kyrie gelmişti aklıma. Onu çok seviyordum. Her şey onun içindi . Üvey de olsam beni seviyordu. Bende onu seviyordum. Bir Demon yani şeytan olmama rağmen beni sevmişti. Bazen düşünüyorum da demon da sevebiliyormuş.Peki bir aşkın başlangıcı nasıldı? Nasıl bir tutku o aşk denen şey? Aşkın meltemine kapıl gitmek nasıl bir şeydi? O meltem de kendimi kayıp etmek dileğiyle gözlemi kapattım. Gerçek aşkı nasıl bulacaktım...?
İlk bölümü kısa bitirmek istedim. Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz vote atmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kanatlar
Fanfiction-"O maske çıkıcak!" -"Hayır çıkmayacak asla!" -"Sana çıkıcak dedim küçük hanım!" Bana fırsat vermeden üzerime atılıp maskeyi çıkarmaya çalışmıştı... Bakışlarına aşıktım... O bir melek,Ben ise şeytandım..... (not: Oyun adına yapılmış bir fan kurgusu...