...

14 2 3
                                    

               Günümüzden 2 sene önce...

      Kyrie ,Hiss Holiness tarafından kullanılıyordu. Bunu öğrendiklerinde Nero Kayla hiç durmadan karargaha gitmeye karar verdiler.   Karargahın önüne geldiklerinde onları bekleyen karargahın askerleri karşılamıştı. Hepsi şeytan araştırmasının birer parçası olup toplanılan ruhlardan elde edilmişti. Kayla ve Nero kılıçlarını geriye doğru attılar ve saldırıya hazır bir şekilde askerlerin onlara doğru gelmelerini beklediler. Çok geçmeden hepsiyle dövüştükten sonra karargaha girdiler. Karargahın ilk giriş kısmında önlerinde uzunca bir koridor, koridorun ilerisinde köprüye açılan açık bir kapı vardı. Sağ ve sol yol olarak yanlarından  balkon yollar ayrılıyordu. Bu yollardan gidip üst katlara açıkılıyordu. Nero ve Kayla'nın amacı ise dümdüz ilerleyerek merkeze ulaşabilmekti. Düz koridordan ilerleyip ikiside balkon tarafından uzanan köprüye yaklaşmışlardı. Ancak köprüyü bulundukları binanın tepesinden damara benzer bir mekanizma ile tutulduğunu fark ettiler.  Köprüyü çalıştırmak için kapının sol tarafında bulunan düğmeye bastılar ancak , damar gibi tutan kökler çok sağlamdı ve köprü hiç bir şekilde kıpırdamamıştı. 

Kayla:" Sorunun köküne gitmemiz gerek ." diyerek yukarıyı işaret etti. Nero da kafasıyla onaylayıp geri döndüler. Ancak döndüklerinde  kaledeki güvenlik aktif olmuştu. Düz yollarında duran yanlamasına lazerler çıkmıştı. İkisi de çok rahat bir şekilde lazerleri atlatıp ,sağ yolda açık olan yukarı katlara çıkmaları için gerekli merdivenlerin olduğu kapıya yöneldiler. Yukarı kata çıktıklarında karşılarında boş bir mekan ve önlerinde yukarı kata çıkmaları için gerekli olan merdiven vardı. Ancak merdivenin önü lazerliydi ve geçmeleri neredeyse imkansızdı. Ancak bulundukları odanın ortasında bir zaman büken vardı. Zamanı yavaşlatarak lazerin arasından rahatlıkla geçebilirlerdi. İkisi de odanın ortasın doğru ilerledikleri sıradan demonlar etraflarını sarmıştı. Kayla ,Nero'nun arkasını Nero da Kayla'nın arkasını almıştı. İkisi  de kılıçlarını çektiler ve üstlerine doğru atlayan demonları savurdular. Uzun bir süre gelen savaş devam ederken Kayla söze atıldı.

Kayla:" Zaman bükeni çalıştır ve sen yukarı çık .Bunları ben tutarım."

Nero:"Bunu yapabileceğinden  emin misin?" dedi. Bunu demesiyle Kayla kararalı ve bir o kadar itici bir bakışlar Neroya döndü ve bakmıştı . Kafasıyla onaylayan Nero ,ortada duran zaman bükeni çalıştırdı ve her şey bir anda ağır çekimde yaşanmaya başladı. Zamanın etkisiyle de lazerlerin arasından geçilecek bir hal almıştı. Bu yavaşlığı kullanan Nero  bir üst  kata çıkabilmişti. Bir kaç kat daha böyle sürdükten sonra çok büyük bir alana gelmişti. Alanın ortasından bulunan büyük asansör onu daha yükseğe çıkarmak için bekliyordu.  Asansörü çalıştıran Nero hızlı adımlarla asansöre bindi . Bir kaç kat daha yükseğe çıkan Nero lazerli yerleri geçip uzun koridorlu bir katta durdu. Koridora devam ettikten sonra karşısında küçük bir kapı vardı . Kapıyı açıp içeri girdi . İçeride gördüğü manzara küçük bir kütüphane iken karşısına baktığında , köprüde onları tutan damarlı mekanizmanın kaynağı olduğunu fark etmişti. Ancak kafasını kaldırıp baktığında ise bir kapsülde ruhu çekilen Kyrie olduğunu görmüştü . Nero şaşkınlıktan dona kalırken ,Agnus böcek formunda(şeytan) kapsüle doğru yaklaşmıştı. Kılıcını çekerek:

Agnus:"Demek geldin." 

       Nero şeytan kolunu sıkarak :

Nero:"Kyrie'ye ne yaptın !?

Agnus:" Neden gelip öğrenmiyorsun. Ancak bir önceki gibi sana sakin davranmam."

Nero:" Eğer Kyrie'yi kurtarmak için seni ölmem gerekiyorsa, hadi yapalım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırık KanatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin