"Korkuyorum"

35 2 0
                                    

(Jennie-solo mashup remix)
Günümüzden 2 sene önce...
 
      Kayla ve Nero açtıkları kapıdan girdikleri an hiç bilmedikleri bir yere varmışlardı. Altında bulundukları platformda garip bir plaka ve hemen karşı taraflarında ise yüksek bir yerde cam ve camın içinde deney tüpleriyle dolu bir alan vardı. Odanın tam ortasında ise Saparda dan kalma,  Dante'nin ikiz kardeşi Vergi adındaki demona ait olan kılıç yamato kırık bir şekilde duruyordur. Kısa bir süre sonra Nero'nun kolunun parlamasıyla o alanda bir şeyler olduğunu anlamışlardır. Şeytani bir güç olduğu kesindi. Tam o sırada camlı bölümde biri belirmişti. His Holinessın birliğinden, yaptığı deneylerde şeytanlar oluşturan Agnus'tu.

-"Demek geldiniz. Tamda tahmin ettiğim gibi."
-"Sende kimsin?"

-"Ben Agnus. Burası gizli labaratuvarım. Sadece birkaç kişinin varlığımdan h...h...h...Haberi var.(adam kekeme)

-" Order of The Sword gibi bir yerde böyle bir cehennem çukurunun ne işi var?"

-"Cehennem çukurumu!" O senin dünyandır. Hem duyduğum kadar kibirlisin. Fakat artık ölümün g.. Gg.. Geldi. "

-" Bunun biraz sert olduğunu düşünmüyor musun? Senin konuşman ile  dalga geçtiğim için bana k..k..k..kızımıyorsun değil mi?"

    Konuşmalarını bitiren Nero ve Agnus sinirle birbirlerine bakarken Kayla, arkada olan hareketlenmeler  ile Nero'yu uyardı. Arkada olan hareketlenmeler kılıçların etrafta dolaşmaya başlamasıydı. Bununla birlikte, Kayla ve Nero da harekete geçmişlerdi. Kayla ve Nero şeytan kılıçları alt etmeye çalışırken Agnus konuşmaya başladı.

-"Bunların hepsi Creydo'nun suçu. Dante'yi takip etmeni söyleyen Craydoydu. Seni buraya getiren de oydu."

-"Dante mi? His Holinessı öldürmeye çalışan adam mı? Burada neler oluyor!"

-"Bunu cevaplamak zorunda değilim. Zaten sen artık bir ö..ö..ö..ölüsün."

-"Ben öyle düşünmüyorum!" diyerek, yavaş ve emin bir şekilde kılıcını çekmişti.
   
      Uzun bir aradan sonra zorlukla da olsa Agnus'un bulunduğu taraftaki camı kırmış ve içeriye adımlarını atmışlardı. Nero kılıcını çekip , camın kırılması ile yere düşen Agnus'un üstüne doğru yürüdü. Kayla da Nero'nun peşinden yürümeye devam etti. Üzerine yürümesi ile Agnus!, Nero'nun şeytan kolunu gördükten sonra aniden heyecanlanmıştı.

-"B.. B..b..b..bu şeytani bir güç! Bu nasıl olabilir?"

-"Bakalım kim konuşuyor Jackass! Soruma cevap ver." kılıcını Agnusa doğru tutup "Burada neler oluyor?"

     Agnus, Nero'nun sağ kolunu görmesiyle deliye döner ancak cevapları vermeye niyetli değildir. Elini hafiften Neroy'a doğru uzatır.

-"Ne kadar derin... Muhteşem" diyerek ,Nero'nun koluna doğru yürümeye başladı.

-"Tamam ama beni duyuyor musun?"  deyip, kılıcını Agnusa doğru tekrar uzattır fakat Agnus parmaklarıyla kılıcın gelişini engelleyip konuşmaya başlar.

Kırık KanatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin