"Rapunzel"

101 15 5
                                    

(dead note opining1)
Günümüzden 2 sene önce...

          En sonunda askerler kiliseye gelmişlerdi. Nero çoktan Danteyi oyalamakla kalmamış, onu göndermişti bile. Askerlerin gelmesiyle Nero , Danteyle savaştığında ortaya çıkan sargıdaki kolunu saklamıştı bile. Nero kolunu saklarken Kayla çoktan gizlendiği yerden çıkmış, etrafa şaşkınca bakar. Kayla çaktırmadan da olsa, Nero'nun tam saklayamadığı koluna bakar.*Ailemize benim gibi bir şeytan daha geliyor demek ki* diyerek içinden geçirirken, Creydo endişeyle Kayla'nın yanına koşar. Kyrie de abisinden dolayı Neroya çekingence yaklaşır.

Creydo:"İyisin değil mi Kayla?"

-"İyiyim. Sakin ol tamam mı? Bir şeyler yıkıldı döküldü ama askerin çetin ceviz çıktı. "

        Creydo askerlerine etraftaki Sparta heykelinden kopan parçaları temizlemesi için emir verirken, heykelin başına gelir. Creydo etrafı araştırırken, Kyrie ise abisinin Neroya vereceği kılıcın parçalarını bulunduran kocaman kutuyu sürükleyerek getirmeye çalışıyordur. Nero yavaşça kolunu kaldırıp Kyrie ye doğru yürür. Nazikçe elini Kyrie'nin omzuna koyup Kyrie'nin sürüklediği kutuyu aldı.

Nero:"Bunu benim için mi getirdin?"

Kyrie:"Creydo istedi."

Nero :"Teşekkürler. Kılıç ustasının dilekleriyle bu kılıç savaşta en iyi arkadaş olacak" 

            Hızla incitmeden Kyrie'nin elinden kutuyu alır ve tek eliyle kıvrak bir hareketle yere yatırır. Kilitlerinden açıp tek eliyle belli etmeden, kapağı açar ve kılıcının kırık parçalarını birleştirmeye başlar. Kyrie o sırada aklında kargaşada yere düşürdüğü Nero'nun ona verdiği hediyeyi ararken, yerde küçük bir şey parıldar. Gözünü kamaştıran ışığa minik adımlarla ilerlerken Nero'nun ona aldığı hediye olduğunu fark eder. Nazik adımlarla parıldayan hediyenin yanına gelir ve dizlerini kırıp yere çöker. ellerini önünde birleştirip hediye paketinden çıkmış kolyeyi elleri arasına alır. Göz kamaştırıcı bir kolyedir.

Nero:"Forchuna kalesi hah?"

Creydo:"Tanıklar ne söylüyor?"

Nero:"Adam cehennemden gelmiş."

   Sinirli bir şekilde arkasını dönerek.

Creydo:"Şu krizin ortasında umursamadan dalgamı geçiyorsun!? " Nero Creydo'nun sinirlenmesi ile kılıcını çekip, omzuna atar.

Creydo:
"Onu yakalamalısın."

Nero:
"Güven bana. Onu yakalayacağım" Nero'nun beklemediği bir anda:

Kyrie:
"Lütfen dikkatli ol. Halen tam iyileşmedin."

Nero:"Zaman yok görev beni bekler." kılıcı omzunda Kyrie ye doğru dönerken, boynunda Kyrie'ye hediye olarak aldığı kolyeyi görür. Kyrie'nin güzelliğinden ve hediyesini takmasında ki mutluluğu gizleyemezken, içi kıpır kıpır olur. Kyrie ise utancından hep yere bakıyordur.

Kırık KanatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin