3.

421 44 100
                                    

Chan karşısında gördüğü bedeni tanımakta güçlük çekiyordu. Bunu belirtmekten çekinmeyerek sordu karşısındaki bedene "Buyrun, kime baktınız?" dedi.

Changbin uzun bir süredir görmediği bedenin çöküşünü farketmişti. Birkaç ay önce sevgilisinin hesabında görmüştü Chan'ın fotoğrafını. Chan orada oldukça kaslı ve sağlıklıydı ancak şimdi güçsüz görünüyordu.

Changbin gerginlik ve hüzünle cevap verdi ilk aşkına "Sana baktım Chan, ben Changbin." dedi genç adam.

Chan şaşkın gözüküyordu ,Changbin gelmesini beklediği son kişi bile değildi. Bunu sesine de yansıtarak "Changbin? Çok değişmişsin sen... sen büyümüşsün ve kaslanmışsın." dedi.

Changbin yüzündeki gergin tebessümle " Öyle oldu." dedi ardından sorar yüz ifadesiyle devam etti ve "Beni içeri almayacak mısın?" dedi.

Dışarıda hava soğuktu ve Changbin üşüdüğünü hissediyordu. Aynı zamanda Chan'ın da üşümüş olma ihtimali onu korkutmuştu.

Chan mahcubiyetle kapıyı sonuna kadar açtı ve "Oh elbette hoşgeldin." dedi karşısındaki bedene.

Changbin oldukça gergin hissediyordu. Chan onu tanıyamamıştı bile.

İkili salona geçtiklerinde Chan başının döndüğünü ve ağrıdığını hissediyordu ancak bu durumlar onun için oldukça normaldi. Son dönemde sıkça yaşadığı durumlardı.

Ancak bunlar Changbin için hiç normal değildi. Bu durum onu oldukça endişelendirmişti.

Chan birkaç adım attıktan sonra başının dönmesi ve görüşünün bulanıklaşmasıyla duvara tutundu. Birazdan geçeceğini bildiği bu basit durum karşısında yapabildiği tek şey buydu.

Zaman zaman zemine düşerdi Chan, zaman zamansa etrafındaki herhangi bir nesneye tutunurdu ayakta kalabilmek için...

Changbin endişeli bakışları ve ses tonuyla "İyi misin?" dedi. Ardından kolunu kavradı Chan'ın.

Changbin içindeki yıllardır karşılaşmadığı ürpertiyle karşılaşmıştı.

Yıllardır aradığı o sıcak ürperti...

"İyiyim." dedi Chan. Sesi oldukça stabildi, bu duruma alışmış görünüyordu.

Chan görüşü düzeldiğinde elini ayırdı duvardan. Ancak Changbin çekmedi elini kolundan hala korkuyor gibiydi.

Chan alışmışlıkla yineledi " Cidden iyiyim Changbin."

Changbin aldığı sinyalle elini çekti fakat içinde ve yüzünde büyük bir hüzün vardı. O Chan'ı böyle görmeye hiç alışık değildi.

Chan onun için hep çok güçlü olmuştu...




•••






















Hellooooooœ
Nasılsınız umarım çok iyisinizdir💜
Kendini iyi hissetmeyenlere kocamaaaaaan sarılıyorum💜💙
Vote veren ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim🍀

DEBRIS 'binchan'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin