Mektup pt.2

241 29 0
                                    


Selam sevgilim. Nasılsın? İyi misin? Şimdi bunu okuyorsan iyi misindir pek emin değilim ama yinede umarım çok iyisindir.

Neyse ben şu an çok iyiyim sen şimdi iş yerine gitmek zorunda kaldın büyük ihtimalle birazdan gelirsin evimize.

Bugün beni banyonun zemininde bulduğunda gözlerindeki korkuyla ben bile ürktüm. Öyle çaresiz gözüküyordun ki Changbin asıl o an ölecek olmak bana dokundu.

Sonra 'sana sevgilim demek istiyorum' dedim sen de 'ben de' diyerek karşılık verdin. İşte o an ölsemde sorun olmazdı ama sen yine beni mahvettin. 'Seninle elele sokakta yürümek, bulutlara şekil bulmak istiyorum' dedin sana yemin ederim o an yıkıldım.

O an dedim ki ben nasıl gidicem, nasıl başarıcam ölmeyi? Ölmek değilde en çok seni bırakacak olmak üzüyor beni.

Bugün uzun uzun düşündüm benim asıl korkum seni burada bırakmakmış. Sakın bu sözlerimden sonra yanıma gelmeye kalkma seni asla affetmem.

Bu satırlarda sana yalvarıcam hatta. Yalvarırım yaşa bebeğim, yalvarırım mutlu ol. Beraber olamadığımız her an üzüldüğümüz her an için kahkaha at. Hatta sana yalvarırım Changbin birini bul.

Onunla güzel anılar biriktir hatta onunla bir çocuğa aile ol. O çocuğa gözün gibi bak. Bilmiyorum, ben seninle bunları yapamam, yapmayı her şeyden çok isterdim ama zamanı geri alamıyorum.

Sadece keşke diyorum keşke diğerlerini dinlemeseydim. Keşke sana olan aşkımı erkenden sana anlatsaydım.

Keşkelerim artık fayda etmiyor maalesef. Büyük ihtimalle senin yanında değilim şu an hatta belkide dediğim gibi yanında başka biri var.

Ama bunun için mutluyum hatta umarım ona beni anlatırsın. Benim seni nasıl sevdiğimi anlat ona ve de ki 'beni böyle sevebilir misin?' başarırsa beni en mutlu ruh yapar.

Evet burası gülmen gereken kısımdı. Umarım seni erkenden bırakıyorum diye bana kızmıyorsundur ve umarım şu an bana o çok sevdiğim karideslerden getiriyorsundur. Seni seviyorum sevgilim.

~Chan




•••








Hoşgeldiniz🌸
Umarım hepiniz çok iyisinizdir kendini iyi hissetmeyenlere ❣️ gönderiyorum🎈
Vote veren ve yorum yapanlara teşekkür ederim 🍀

DEBRIS 'binchan'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin