Mektup pt.1

296 31 0
                                    


Şimdi ben sana bunu yazarken sen benim yatağımda mışıl mışıl uyuyorsun. Nasıl güzel göründüğünü anlatamam sana. Büzülmüş dudakların, dağılmış saçların, kıvrılmış bedenin ve arada dudaklarından dökülen kelimelerle sana tapmak istememi sağlıyorsun.

Beni öptüğün için kırmızılaşan dudaklarına arada dokundurduğum dudaklarım bana gerçekliği veriyor. Sanırım 'Sana aşık olmak istiyorum.' demem tamamen saçmalıktı. Ben sana çoktan aşık olmuşum Seo Changbin.

Hayatım boyunca tanıdık gelen ama bir türlü ulaşamadığım o sıcaklığı bana yeniden kazandırmış gibisin. Sen hayal gibisin, sanki bir melek gibisin.

Ben sana bana bağlanma demek istiyorum, beni sevme ben öleceğim demek istiyorum ama senden vazgeçemiyorum. Bu iki ay bana yaşama dair her şeyi yeniden hatırlattı. Sen bana yeniden can verdin. Ölümü dileyen bir adamın bütün ilaçlarını kullanmasını sağladın, sen bana yeniden yaşama isteği verdin bunun için sana minnettarım.

Hep yanında kalmak seni sevmek istiyorum ancak belki birkaç ay sonra belkide birkaç gün sonra öleceğim. Biliyorum ben ne kadar arkamdan ağlama desemde sen yinede ağlayacaksın bu yüzden oraya hiç girmiyorum.

Sadece şunu bil seni çocukluğumdan beri seviyorum ancak hep korktum. Hep saçma sapan cümlelerle korkuttum kendimi.

'Ne derler?' 'Sizi dışlarlar, döverler. Onu çok üzerler.' 'Bir sporcu nasıl olurda bir erkeği sever?' 'Sen ünlü bir yıldızsın sevgilin güzel bir kız olmalı."

Hep onların laflarına boyun eğdim. Özür dilerim bu zamana kadar seni sevdiğimi söyleyemediğim için. Gerçi hâlâ öylesine korkağım ki beni reddedersin diye 'Seni sevmek istiyorum.' dedim.

Bu aciz ruha güzel gönlünden bir parça sunduğun için sana minnettarım Changbin. Seni çok seviyorum.

-Chan




•••








Hoşgeldiniz🌸
Umarım hepiniz çok iyisinizdir kendini iyi hissetmeyenlere ❣️ gönderiyorum🎈
Vote veren ve yorum yapanlara teşekkür ederim 🍀

DEBRIS 'binchan'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin