10.

342 38 102
                                    

Changbin gözlerini yavaş yavaş açarken beline sarılı kollar ve burnuna dolan kokuyla gülümsemesine engel olamadı. Chan boynundaki nefeslerin düzeninin bozulduğunu farkedip "Günaydın." dedi sesi uzun süre konuşmamasının getirisi olarak oldukça pürüzlü çıkmıştı.

Changbin duyduğu sesin etkisinden çıktığında gülümseyerek "Günaydın." dedi ve hemen önünde duran vanilya kokusuyla kaplı tene bir öpücük bıraktı.

Chan içinin titremesine engel olamadı. Ardından boynuna bir öpücük daha bırakıldığında çaresiz çıkan sesiyle "Yapma." dedi.

Kendinden emin değildi ve Changbin'i bırakıp gitmek zorunda olduğunu bile bile ona bunu yapamazdı. Bu yüzden o öpücüklerine devam etmeden onu durdurdu. İçindeki hislere engel olamayacağını biliyordu fakat en azından temaslarını keserse belki içindeki ateşin yükselmesini engelleyebilirdi.

Changbin derin bir nefes alıp Chan'ın boynuna doğru verdiğinde Chan yeniden titredi ve kısık çıkan sesiyle "Changbin..." dedi ardından devam etti "Yapma..." ve Changbin'in belindeki elini çekmek adına hareketlendi fakat Changbin buna izin vermedi ve onun elinin üstüne kendininkini koyup yumuşak sesiyle "Ne olursa olsun seni sevicem ve hayatım boyunca sevdiğim tek insan olacaksın Chan. Seni her şeyden daha çok seviyorum ve bu asla değişmeyecek ikimizden biri cennete sürülse bile." dedi gözünden akan bir damlaya tezatlıkla gülümserken.

Chan elini çekmesinin ikisi içinde kötü olduğuna o an karar verip bulunduğu yeri hayranlıkla okşadı ve sessiz çıkan sesiyle "Yapmak zorunda değilsin. Bir gün ansızın git diğerleri gibi, sana kızmam kızamam. Sen asla ulaşamayacağımı düşündüğüm cennetsin benim için Changbin." ikisininin de gözünden birkaç damla süzülürken Changbin yutkunarak "Yapma..." duraksadı "ben yapamam, gidemem, seni tekrar bırakamam. Özür dilerim sana deli gibi aşığım ve senden asla vazgeçmem." dedi.

İkiside gözlerinden akan yaşlara aldırış etmeden birbirlerinin dudaklarında aldılar nefeslerini. Changbin o an ölmek istercesine nefessiz kalana kadar ayrılmadı sevdiğinin dudaklarından.

Derin öpücükleri sonlandığında ikisininde gözlerindeki yaşlar akışını durdurmuştu ancak Chan hâlâ Changbin'e dokunmamayı düşünüyordu Changbin'in aksine.

İkisininde elleri birbirlerinin vücudunda farklı amaçlarla geziniyordu. Changbin içindeki şehvetle ellerini sevdiğinin boynuna çıkarttı ve ensesindeki tutamları okşadı. O'nun aksine Chan belini okşadığı bedenin sadece ruhundan biraz sevgi bekliyordu ve aldığı sevgiyi sonuna kadar hissediyordu.

Changbin sevdiğinin yüzüne yaklaşıp yeniden dudaklarının üzerinde durup dudaklarının birbirine değmesini umursamadan "Seni istiyorum." dedi.

Chan anlamamazlıktan gelip masum çıkan sesiyle "Bütün kalbim sana ait Seo Changbin." dedi fakat Changbin yüzüne yayılan gülümsemeye tezat çıkan sesiyle "Bedenini istiyorum Chan." dedi.

Chan bedenini tamamiyle Changbin'inkinden ayırmak amacıyla yatakta sırt üstü uzanır pozisyona geldi ve "Olmaz Changbin." dedi net çıkan sesiyle.

Changbin isyankar ve sevimli tonuyla "Ama neden?" dedi ve trip atmak istercesine yatakta doğrulup sırtını yatak başlığına dayadı.

Chan da tıpkı Changbin gibi doğrulup "Öyle olması gerekiyor." dedi sesi netliğini korurken.

İkiside bir süre sustuktan sonra Changbin her ne kadar bunun doğruluğunu sorgulasada, Chan'ın hazır olmadığını düşünüyordu. O uzun bi' süredir sadece bir kadınla beraber olmuştu ve bir erkeğin sevgisi ona garip geliyor olabilirdi ya da Changbin'i cidden istemiyordu.

Bu düşüncelerinden uzaklaşmasının en iyi yolu yine Chan'la konuşmaktan geçiyordu. Kafasındaki bu saçmalıkları aşmalıydı yoksa mutlu bir ilişkiye devam edemezdi.

Yanındaki bedenin eline uzanıp kendine yaklaştırdı ardından sevimli ses tonuyla "Sana güveniyorum." dedi Chan'ın gözlerinin içine bakarken.

Chan daha fazla düşünmeden Changbin'e yaklaşıp alnına kısa denemeyecek bir öpücük bıraktı. Changbin yıllar önce okuduğu bilgiye ancak şimdi hak verebilmişti.

Yazana göre insanlar özellikle çocuklar alnından öpüldüğünde istemsiz bir güven duygusuyla dolarmış. Bu bilginin doğruluğunu çocukken belki hissetmiş olsada ancak şimdi tamamiyle emin olabildi.




•••

























Hellooooooœ🌼
Nasılsınız umarım çok iyisinizdir🤍
Kendini iyi hissetmeyenlere kocamaaaaaan sarılıyorum💜💙
Vote veren ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim🍀

DEBRIS 'binchan'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin