Changbin~
Bilmiyorum belki de isyan etmeliyim bu duruma. Yıllardır sevdiğim insana sonunda kavuşmuşken ellerimin arasından kaydı gitti.
Ben... ben böyle bir acıya katlanamam yine de senin için dayanacağım Chan. Bugün bana bıraktığın birkaç mektubu buldum beni çok mutlu ettiler. Nasıl oldu bilmiyorum ama ölümünün ardından geçen 42. günde buldum mektupları.
Aslında öyle bir zamanki bir anda çıkıp yanına gelmeyi istiyorum neyseki her yeni günde seni buluyorum yalnız yaşadığım bu evde. Yazdıkların beni bir yandan güldürürken bir yandan ağlatıyor. Biz asla imkansız olmamışız aramıza imkansızı sokan bizmişiz, aslında kızgınlığım birazda ondan.
Çok severken ayrı kalmışız birbirimizden, ikimizde hasreti dibine kadar yaşamışızda sesimizi çıkaramamışız ya da farklı zamanlarda ağlamışız birbirimize. İkimizde sevmişiz ama susmuşuz sanki bir suçun üstünü örtmek ister gibi...
•••
Changbin~
Bugün tam bir yıl oldu artık senin gidişini yavaş yavaş sindirebildiğim bir gündeyiz, herkes çok mutlu etrafta kuş sesleri ve çocukların neşeli kahkahaları var. İleride bir çocuk benim gibi yalnız başına oturuyor yanına gidip derdini sormalı mıyım tıpkı senin çocukken bana yaptığın gibi?
Neyse işte bugün yine mektupları okudum çok değiller belki ama benim için çok değerliler. Keşke onlardan daha fazla olsa. Sen gibi hissettiriyorlar sanki yanımdaymışsın gibi sanki bunları aslında var olan birine yazıyormuşum gibi...
Ah Chan keşke biraz daha vaktimiz olsaydı. Keşke keşke demeseydim...
•••
Changbin~
Bugün ölümünün ardından geçen 427. gün artık ölümünü tam anlamıyla hissediyorum. Bazen yatağın boş kısmını saatlerce izleyip ağlıyorum. Neden gittin Chan?
•••
Changbin~
Artık günleri saymayı bıraktım geçen dört yılda çok şey değişti, ben değiştim. Artık seni yazdığım her detayını anlattığım dört defterim var. Özür dilerim bazı sayfalarında birinden bahsettim güzel bir çocuktan.
Sekiz yaşında bir kız çocuğu tıpkı senin de bana söylediğin gibi birine değer veriyorum, asla senin yerini alamayacak birine. Yalnız bir baba olmaya karar verdim bunu hep seni kalbimde taşıyarak yapacağım, o çocuğa mükemmel bir baba olacağım.
Hakettiği değeri sevgiyi ona vericem ve ona ömrünün sonuna kadar sevginin güzelliğini anlatıcam. Seni anlatıcam ona gözlerindeki parıltıları, bana söylediğin güzel sözleri ve başarılarını.
Senden ve en çokta bizden bahsedeceğim ona hakettiğimiz ama yaşayamadığımız büyük aşktan...
•••
Changbin~
Kızımız artık 12 yaşında çok fazla güzelleşti. Aşkı hissedebilecek bir yaşta bu yüzden ona geçen gün bizden bahsettim, aslında olması gereken diğer babasından. Seni çok sevdi hatta sana karşılıksız sonsuza kadar süreceğine emin olduğum bir sevgi duydu.
Kızımız bizim hiçte imkansız olmadığımızı reenkarnasyon gerçekse mutlaka tanrının bizi bir araya yeniden getireceğini söyledi, umarım gerçektir. Son bir şey bugün senin doğum günün ve kızımız sensiz bir doğum günü kutlamanın mantıksızlığını kabul etmeyip bir pasta almamız için ısrar etti.
Şimdi ne mi yapıyoruz senin adına bir pastanın üzerindeki üç mumu üflüyoruz. Seni çok özledim sevgilim, doğum günün kutlu olsun. 🤍
•••
Hoşgeldiniz🌸
Umarım hepiniz çok iyisinizdir kendini iyi hissetmeyenlere ❣️ gönderiyorum🎈
Vote veren ve yorum yapanlara teşekkür ederim 🍀Son bölüme geldik benim için oldukça anlamlı bir ficti umarım okurken zevk almışsınızdır❣️✌🏻
Hoççakalın👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEBRIS 'binchan'
Fanfiction"Neden gitmiyorsun." dedi Chan sorgulayıcı bir sesle. "Gidemiyorum." dedi Changbin sesinde ve yüzünde bariz bir hüzün vardı. [angst] [12.07.21]