Bazı insanlar çok şanslı gelir dünyaya, onları ayırt etmesi kolaydır. Yüzlerinden okunan bariz mutluluk ve rahatlık onları direkt olarak ele verir.
Neyse, ben o insanlardan değilim. Seninde bildiğin gibi ben konumuma gelmek için bütün her şeyimi riske attım. Ancak keşkelerim var Changbin.
Keşke seni en baştan itibaren gönlümce sevebilseydim. Seni öyle sevseydimki sadece ben ölümün kıyısındayken geldiğinde değil sağlıklıyken ve güzel bir hayatım varken de seninle sokaklarda elele yürüseydim.
Lanet olsunki ben aptalın tekiyim. Seni sadece sen bana geldiğinde sevebildim. Aslında seni sevdiğimi gösterebildim, maskemi atıp yanında 'ben' oldum.
Şimdi sen benim için böyle çabalarken ben ölmemek adına hiçbir şey yapamıyorum elimden tek bir şey gelmiyor, üzgünüm. Ölmeye mahkûmum ve bunu aşamıyorum.
Neyseki ölmeden önce seni dilediğim gibi sevebilirim, son dokunduğum ten seninki olurken son sevdiğim insan da sen olacaksın Changbin, tıpkı olması gerektiği gibi.
Sana olan sevgimi birkaç kağıda sığdıramayacağımı biliyorum bu yüzden buraya ne yazsam boş. Sadece sana içimi dökmek ve son bir şiir bırakmak istiyorum çünkü bu sana son kez yazışım.
Öncelikle her şeye rağmen yanımda olduğun için çok teşekkür ederim. Eğer bir aptal olmasaydım bunları sana söylememe bile gerek kalmazdı ama yinede içimden sana çokça teşekkür etmek geliyor.
Belki son saatlerimi belkide son günlerimi seninle geçirmek cidden bir hediye olmalı ancak senden bir isteğim var Changbin, yalvarırım arkamdan çok üzülme.
Biliyorum elbette üzüldüğün zamanlar olur ama kendini hayattan koparma daha öncede dediğim gibi hayatını biriyle tamamlamanı çok isterim. Ama o biri benim yerimi almasın kendi yerine sahip olsun.
Sevgilim, bebeğim, her şeyim seni çocukluğumdan beri deli gibi seviyorum. Sana olan sevgime senden uzak kalarak seni koruyacağımı sandığım anlarda dahil.
Hani derler ya 'Tanrı kimi benden daha çok seversen onu senden alırım.' der diye. Seni kendimden çok sevdim Changbin sanırım o yüzden ellerimin arasından kayıyor bu hayat ve canımı yakan detay bu büyük aşkın böyle acınası ve kısa olması.
İkimizde aşıktık belki ama en çok sen sevdin Changbin çünkü ben seni kendimden uzaklaştırarak koruduğumu sanarken bir başka tene dokundum sense hiçbir tene ayak uyduramadın.
Özür dilerim sevgilim ben bir aptaldım ama bir aptal olarak ölmeyeceğim. Belki bencilce ama son anımda sen yanımda ol istiyorum çünkü sana belli etmiyorum belki ama ben ölümden çok korkuyorum Changbin.
Bu koca adam bir senin aşkından bir de ölümden çok korkuyor...
Son kez hoşçakal sevgilim, seni seviyorum umarım beni kalbindeki küçük boşlukta sonsuzluğa ulaştırabilirsin çünkü ben asıl senin beni içinde öldürdüğün gün öleceğim.
Changbin sana söylemem gereken son cümle SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Chan~•••
Hoşgeldiniz🌸
Umarım hepiniz çok iyisinizdir kendini iyi hissetmeyenlere ❣️ gönderiyorum🎈
Vote veren ve yorum yapanlara teşekkür ederim 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEBRIS 'binchan'
Fanfiction"Neden gitmiyorsun." dedi Chan sorgulayıcı bir sesle. "Gidemiyorum." dedi Changbin sesinde ve yüzünde bariz bir hüzün vardı. [angst] [12.07.21]