İkili alışverişten döndüğünde Chan her zaman olduğundan daha yorgun hissediyordu. Bir an önce ilaçlarını alması gerektiğini biliyordu.
Ölecek bir adam için ilaç kullanmak fazlasıyla ironikti Chan'a göre...
"Hyung yemeğin içine birazcık acı atsam olur mu?" Changbin mutfaktaydı. Bağırarak sesini duyurmuştu Chan'a.
Chan uzandığı koltuktan bağırarak cevap verdi. "Sorun değil." dedi.
Chan son zamanlarda birçok şeyi umursamıyordu. Bunlardan biri de nefret ettiği acılı yemeklerdi. Önceden acı yemekleri yiyemezdi ,fakat şimdi pek umursadığı yoktu. Zaten uzun bir süredir doğru düzgün yemekte yememişti...
"Tamam. Şimdi daha iyi misin?" Changbin sesindeki endişeyle sormuştu sorusunu.
Chan sevgi dolu sesiyle "İyiyim Changbin~ah. İhtiyacım olan tek şey senin elinden güzel bir yemek yemek." dedi.
Chan Changbin'e karşı nazik ve sevgi dolu olmayı eskiden çok seviyordu fakat son birkaç yılda bütün alışkanlıkları yok olmuştu...
Şimdiyse yeniden eskisi gibi olmak istediğine karar vermiş gibiydi.
Changbin duyduğu şefkat dolu ses tonuyla Chan'la yeniden eskisi gibi hatta eskisinden daha yakın olma dürtüsünü engelleyemiyordu...
•••
"Nasıl olmuş hyung?" Changbin meraklı gözleriyle hyungunun, yaptığı yemeği tadışını izliyordu.
Chan onun için acı olan yemeği tadarken surat ifadesini bozmamıştı fakat öksürükleri yüzünden gizleyememişti durumunu.
Öksürüklerinin arasından "Çok güzel olmuş Changbin~ah." dedi.
"Hyung iyi misin?" diyebildi endişeyle Changbin. Bardağa doldurduğu suyu Chan'a uzatıyordu.
Chan "İyiyim, sadece acı yemekleri pek yiyemiyorum, biliyorsun." dedi suyunu içtikten sonra.
"Özür dilerim hyung çok acı koymuş olmalıyım." dedi mahcubiyetle Changbin.
"Hey sorun değil, asma suratını." dedi Chan. Fakat Chan'ın hatalı yaptığı bir şey vardı, o Changbin'e çok yakın davranıyordu.
Bu Changbin'in kalbi için hiç sağlıklı değildi.
Konuşmasının ardından Changbin'e öyle güzel bakmıştı ki, Changbin o dakikalara gömülmek isteyebilirdi.Changbin'in son sözleri karşısındaki genci oldukça şaşırtmıştı. "Hyung ben seninle yaşayabilir miyim?" dedi...
•••
Hellooooooœ
Nasılsınız umarım çok iyisinizdir💜
Kendini iyi hissetmeyenlere kocamaaaaaan sarılıyorum💜💙
Vote veren ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEBRIS 'binchan'
Fanfiction"Neden gitmiyorsun." dedi Chan sorgulayıcı bir sesle. "Gidemiyorum." dedi Changbin sesinde ve yüzünde bariz bir hüzün vardı. [angst] [12.07.21]