Justin odadan çıktığından beri donmuş kalmışım. Ne olmuştu şimdi niye kendimi sorulara boğarken bir anda kapı açıldı. Yerimden sıçradım. Karşımda Calumu görünce daha da korktum. Telaşlıydı hemde çok.
" S-sen i-iyimisin ?" Şaşkın gözler ile ona bakmaya başladım.
" J-Justin sana Bişey yapmadı demi ? "
" Calum Justin bana neden Bişey yapsın ki ? "
" O kriz geçirdiğinde etrafındakilere zarar verir " şaşırmıştım böyle tatlı biri neden böyle Bişey yapsın ki ?
" Ben iyiyim "
" Tanrı'ya şükür " diyerek bir oh çekti.
" Calum ?" Şaşkın gözlerle Calumu süzmeye devam ettim.
" Efendim ?" Dedi
" Bana taksi çağırır mısın ? " dedim. küçük masum çocuklar gibi baktım. Tabiki de masum bir bakış olmamıştı. Çocuksu bir gülüşle
" Tabiki de çağırırım. " dedi telefonu cebinden çıkartıp bir kaç numarayı tuşladı. Konuşarak aşağıya indi bende hemen ceketimi giydim ve yavaşça merdivenlere doğru yürümeye başladım.
" Tanrım ikinci kez ne çok oda var burada! " Demeyi ihmal etmedim. Kendimce kıkırdadım. Merdivenlere gelince hızlı adımlarla aşağıya indim. Taksi gelmişti bile.
" Garip bir tanışmaydı. Ama herşey için teşekkür ederim " dedim ve gülümsedim.
" Hatırlatma lütfen " yüzü düşmüştü. Ona gülümsedim.
" Sorun değil " aynı şekilde oda bana gülümsedi. Evden çıkıp taksiye bindim. Evimi tarif ettim. Ve yolu izlemeye koyuldum. Ne olmuş olabilir ki ?Justinin ağzından
Odadan hızla çıktım. Ona bunu Yapamazdım. Yanımda olduğu zaman zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım. Onu o Barry denilen adamla görünce neden bu kadar sinirleniyorum. Yada neden ona bunu yapamam diyip duruyorum? Sonuçta bu bir iddia. Iddia üzerine ona yaklaştım. Bu bugün olmasa başka bir zaman olacak. Neden ona bunu demiştim. Kafamı dağatmam lazım. Hemen arabayı bara sürdüm. Bu sefer kuralın ikisinide yapıcaktım. Hem sarhoş olup hemde birini becerecektim. Zaten herkes "JERRY'i " sever. Bara gelmiştim hemen içeri girdim. Sabah olmasına rağmen fazla kalabalıktı. Önüme ilk gelen kızı duvar ve kendi arama aldım. Kızın inlemeleri beni baştan çıkartmıştı. Ellerini göğsüme koydu. Bi anda herşey o büyülü ana dönüştü. Öpüşleri Vanessa'ya benziyordu. Kendimi o büyüye kaptırmışım. Öpüşleri sertleşince geri çekildim. İçimde ise birini aldatmışım hissi vardı bana ne oluyordu? Hızla çıkıp eve gittim. Eve gittiğimde Calum salonda oturuyordu. Beni görünce bana doğru geldi.
" Ne bok yemeye çalışıyorsun sen ? "
Anlamamıştım. Şaşkınlıkla ona bakıyordum.
" Ne Bokuma evden öyle çıkıp gittin ? Lanet olası telefonun nerede he ? "
" Burada" diyerek telefonu gösterdim.
" Şarzı bitti " diye devam ettim. Yukarı çıkmak için yönelmiştim.
" O gitti dostum "
" Ne demek gitti ? " sinirliydim.
" Evine gitti dostum " hiç dinlemeden yukarı çıkıp odaya baktım. Gercekten gitmiş. Sinirle odadaki eşyaları yere fırlatmaya başladım. Sonunda etrafta dağıtacak eşya kalmayınca kendimi yatağa bıraktım. Yattığı yatağa yatıp onu düşünmeye başladım. Aklımdan çıkmıyordu. Başka bir kızda bile onu hissediyordum. Ne oluyor bana ? Kendimi sorulara boğmaya devam ederken onun kokusu geldi burnuma. Yatağa sinmiş. Hızla o yöne doğru yattım sanki onunla yatıyormuşsun gibi kokusu burada. Sonunda kokusu ile uyuya kalmışım.Geç olduğu için hepinizden çok özür dilerim biraz kafam karışık lütfen anlayın beni :(( sizleri çok seviyorum kendinize çok cici bakın #KüçükBela