16. Bölüm

83 8 2
                                    

Niall'ın Ağzından

Biz gerçekten seks mi yapmıştık yoksa ben hala rüya mı görüyorum ? Kalkıp gözlerimi ovuşturdum. Gerçekti biz onunla sevişmiştik. Mutlu muydum? Evet mutluydum. Hemde çok onu Amy'den daha çok seviyorum umarım bu sevgi tek taraflı olmaz. Ondan önce uyandığım için onu seyrediyordum. O kadar güzel uyuyor ki uyandırmaya kıyamıyorum. Uyurken tam bir meleğe benziyordu.

'' İris '' diye seslendim.

'' Hıı '' diye ses geldi. Neden bu kadar tatlı olmak zorunda?

'' İris hadi kalk '' dedim.

'' 5 dakika daha anne '' diye cevap verdi. Ne yani beni annesi mi sanmıştı ? Dayanamayıp dudaklarını öpmeye başladım. Aynı anda oda karşılık verdi. Dudaklarımın arasından konuştu.

'' Hey daha dişlerimi bile fırçalamadım.''

'' Umrumda bile değil.'' Dedim ve daha çok öpmeye başladım. Penisimi ona ittirince beni durdurdu.

'' Niall ''

'' Efendim ?''

'' Hala canım acıyor'' dedi korkuyordu.

'' Benim aklımda seks yok bebeğim '' dedim. Şaşkınca bana bakıyordu. Tabiki aklımda seks vardı. Ama başka bir yöntem. Kulağına yaklaşıp dudaklarımı kulağına değdirerek konuştum.

'' Benim aklımda Oral seks var '' dediğimi duyunca gözlerini kocaman açtı. Bu hal ona çok yakışıyor.

'' O-oral seks mi ?'' diye sordu. Kıkırdadım.

'' Evet bana oral seks yapıcaksın'' dedim kendimden emince nede olsa dün gece sevişmiştik. Bunu da yapabilirdi bana.

'' Peki ya yapmak istemessem '' Bir anda gülüşüm söndü yerini sinir almaya başlamıştı ki .

'' Sadece şaka yapıyordum. Sarı kafa '' Bir dakika o bana sarı kafamı dedi. Aslında hoşuma gitti. Sarı kafaydım. Ama sadece onun sarı kafasıydım. Ne olduğunu anlamadığım bir anda bana yaklaşmaya başladı. Dudaklarımı öpmeye başladı. Bu kız beni deli ediyor. Öpüşlerimi sertleştirip onu kucağıma aldım. Ellerim kalçasındaydı. Kendini erkekliğime ittirince ellerim sıkıca kalçalarını sıktı. Bu kızla ne zaman bu duruma gelsem kendimi kaybediyordum. Kucağımdan inip baksırımı indirdi. Ee nede olsa gece sevişmiştik sabah uyandığımda sadece baksır vardı. Penisimi ağzına aldı. Yavaşça ileri geri yapmaya başladı. Kendimi kaybetmiştim resmen sesli bir şekilde inliyordum. Dahada hızlandı. Dahada zevk alıyordum. Bu onun özelliği tam bu sırada kapı çalmaya başladım. Sikeyim kapıyı!!

'' Niall kapı çalıyor '' diye duraksadı.

'' Boşver bebeğim çalar çalar gider aldırma sen kapıyı. '' dedim kapı deli gibi çalmaya devam ediyordu.

'' Niall '' diye seslendi.

'' Sikicem bu kapıdakini '' dedikten sonra şortumu giyip kapıyı açtım. Karşımda Calum, Justin ve Vanessa'yı görünce şaşırdım.

Vanessa'nın Ağzından

Doğum günü hediyesini verdik. Şimdi Şükü'yü kurtarabiliriz. Justine baktım tekrar telefonu ile uğraşıyordu. Ama yola bakmıyordu. Yola biraz daha bakmazsa kaza yapıcaz.

'' Justin yola bakar mısın lütfen ? '' dedim. Bana doğru döndü. Anlamamışçasına bakıyordu.

'' Yola diyorum kaza yapı-'' dememe kalmadan frene bastı. Az kalsın birini eziyorduk

'' Siktir '' diye küfür savurduktan sonra hızla arabadan indi.

'' Bayım iyimisiniz?'' Adam çok korkmuşa benziyordu. Hey Vanessa korkar tabi az önce ezilmekten döndü. Sen böyle bir durumda olsan kesin oturup bebek gibi ağlardın.

Yeni BaşlangıçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin