Hayal kırıklı+ İntikam

85 12 0
                                    

Dediğim şey karşısında Justin şoka girmişti. Bunu beklemiyordu. Buna eminim. Ama bende beklemiyordum. Dün beni öpüyordu, bugün ise o kızı bende şoka girmiştim.
" Ş-şey b-ben a-açıklayabilirim" Neyi açıklayacaktı acaba benimle dalga geçtiğini mi ? Yoksa benimle oynadığını mı ?
" Neyi açıklayacaksın? Herşey apaçık ortada Bay Bieber " ona ilk defa Bay bieber demiştim. Garip kendimi şuan Chaz gibi hissetmiştim.  Chaz demişler o nerede ? Hangi cehennemde ?
" Bak gördüğün gibi değil. Selena beni zorla öptü." Ben bu saatten sonra ona nasıl güvenebilirim ?
" Açıkcası pek de zorla öpüşmüyordunuz." Diye çemkirdim resmen benimle oynuyordu. Piç!!
" Onu ittiğimi görmedin mi ?" Genemi yalan.
" Yeter artık!! Kapa o lanet çeneni !" Diye bağırdım koşarak sınıftan çıktım. Arkamdan geliyordu. Onun bana yaklaşmasına izin vermeden okuldan çıktım. Bir taksi çevirip hemen ona bindim. Sahile doğru gitmek istediğimi söyledim. Kısa bir süre içinde sahildeydik. Ücretini ödeyip taksiden indim. Deniz havasını seviyorum. Sahile doğru ilerlemeye başladım. Kumu ayağımda hissetmek beni her zaman sakin ve huzurlu kılardı. Ayakkabımı çıkartıp elime aldım. Ayaklarımda kumu hissetmeye başladım. Kumlara oturdum. Yaşadığım olayları düşündüm kafam iyice karışmıştı. Düşüncelerim git gide ağır basmıştı. Gözlerimin dolduğunu bir metreden bile fark edilebilirdi. Bir anda ürperdim. Omzumdan bir el hissettim. Arkama döndüğümde beynimden vurulmuşa döndüm. Hiç beklemediğim birisiydi. Bu Barrydi.
" Iyi misin ?" Diye sordu ne diyecektim ki daha dün ayrıldık demiştim bugün ona dönecek değilim ya. Artık beni kullanmasına izin vermeyeceğim. Aptal sarışın!! Ops ben Barry size tanıtmadım değil mi? Kumral, uzun boylu, buz mavisi gözler, tatlı bir gülüş ve pamuk gibi bir ses işte Barry böyle biri. Barry'nin sorusuna cevap verememiştim. Konuşmam ile ağlamam bir olucaktı bunu biliyordum. Hala ona çok kızgınım. Ne zaman sevgili olsak beni başka bir kız için bırakıyor ve beni suçluyordu. Herşey benim suçummuş gibi..
" Hey Vanessa bişey mi oldu?"
" Sanane bundan! Seni ne ilgilendirir?" Bağırmıştım. Hemde çok
" Nasıl banane seni seviyorum seni düşünüyorum. " yapma ya Barry beni mi seviyormuş? Bide beni düşünüyormuş? Kimi kandırıyor bu karşısında o eski saf aşık yok.
" Barry senin karşında o eski saf aşık yok. Eski Vanessa yok kimi kandırıyorsun beni sevmediğini herkes biliyor. " bu sefer daha çok bağırmıştım. O ise cevap veremedi. Ben ise konuşmaya devam ettim.
" Sustun ne oldu çok mu ağır konuştum?"
" E-evet " kekelemişti.
" Ağır olduğunu bende biliyorum çünkü bunlar senin bana yaptığın şeyler artık beni kullanmana izin vermeyeceğim." Dedim ve onu orada öylece bıraktım. Arkamdan gelmiş bana sarıldı. Biliyor tabi onun sarılması acılarımı dindiriyor. Uzun zaman oldu, onun bana sarılmadığı bunu özlemişim.
" Şimdi bana neler olduğunu anlatacakmısın?" Diye sordu. Sorun şu ki onun bana sarılması beni transa geçiriyor. Ve ona herşeyi anlattım bana bir teklif sundu. Teklif hoşuma gitmişti. Ama kabul etsem mi etmesem mi kararsız kaldım. Düşünmek istediğimi söyledim kabul etti. Beraber eve doğru yürümeye başladık. Yola çıktığımızda ayakkabılarımı giydim. Eskiden olsa onun elini tutup saçmalardım. Ama dediğim gibi eskiden olsa. Sonunda eve geldiğimizde kimse yoktu. Diğerleri okulda annem ise babamla buluşmaya gitmiş bide not bırakmış Bak sen. Madem aramız düzelmişse benziyor yanlış anlamayın biz arkadaşız! Ona dönerek
" Film izleyelim mi ?" Diye sordum o ise
" Bir şartla " sorar gözle ona baktım
" Mısır patlatırsan " dedi ve o tatlı pamuk şekere bile bin basan o gülümsemesi yüzünde belirdi. Arkadaşız ama onu deli gibi seviyorum ne yapayım ki ?
" Tabiki de evet " dedim gözlerinin içi bile gülümsüyordu bana.  Onu burada bırakmayı istemiyordum ama mutfağa gitmek zorundayım.  Mutfağa girip mısırları mikro dalgaya  koydum. Ve patlaması için beklemeye başladım. Belimdeki el ile irkildim.
" Hey, hey, hey sakin ol! Korkma belki yardıma ihtiyacın vardır diye düşünmüştüm " dedi yavru köpek gibi bakıyordu. Ona onun en sevdiği gülümsememi attım ve işime koyuldum. Mısırlar için bana yardım etti mısırlarımızı alıp koltuğa geçtik. Ben iştahla mısırları yerken onu beni izlerken yakaladım. Yanaklarıma bir anda sıcaklık basmıştı.
" Çok üzgünüm, herşey için çok üzgünüm" dedi anlamamıştım.
" Ne için?" Dedim meraklı gözlerimi ona çevirdim.
" Bu kadar güzel gülen birini aylarca ağlattığım için " dedi şaşırmıştım. Barry özür mü diliyordu?
" Bu konuyu kapattığımızı düşünüyorum arkadaşım" dedim daha film seçmemiştik, bende zaten bir tane Türkçe film vardı " Patron Mutlu Son İstiyor " film boyunca konuşmadı. Beni izledi benim ani duygu değişimlerime şaşırmış bir şekilde izliyordu. Aslında alışmış olması lazımdı. Filmin sonunda evleniyorlardı. Yüzüm Gülerken bir anda düştü. Oda anlamıştı.  Sonuçta benim hayallerim onunlaydı.
" Film bitti " dedi ben ise hala mutsuz bir şekilde oturuyordum uzun süre olmuş konuşmayali Barry'nin beni sarsması ile kendime anca geldim boğuk bir sesle bana sesleniyordu sesi bir anda netleşti.
" Sana diyorum cevap ver "
" Efendim ne dedin?" Bi anda rahatlamıştı
" Film bitti diyorum " gülümsedim oda karşılık verdi. Bu sefer yabancı bir film koyduk en son yazıları okuduğumu hatırlıyorum sonrası büyük bir karanlık. Kalktığımda Barry'nin göğsünde yayıyordum uyanmamın sebebi zilin sesiydi. Barry kapıyı açmaya gitti. Bir süre sonra ayak sesleri geri geldiğini belirtisiydi.

" Tatlım Justin geldi. "

Yeni BaşlangıçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin