❣️7❣️

33 4 0
                                    

Ora unsprezece jumate
....................................................

În sfârșit a ajuns. Era asa obosita. Vrea să doarma . Patul o cheama Prima data trebuia să aleaga o pijama.
Se îndreapta spre dulap. A ales o pijama simpla și lejera. In doua minute era gata. S-a aruncat în pat. Cum și-a așezat capul pe perna și adormit.

Ora douasprezece
.....................................

,, Perspectiva Jisung "

Dormeam asa bine pana când îmi aud prințesa vorbind în somn. M-am ridicat ușor de pe canapea și m-am îndreptat spre ea.Observ ca încă vorbește asa ca o voi trezi.

Jisung : ,, Aisha... prințesa mea.. trezește-te.

Aisha : ,, Am zis înghețată cu menta și ciocolata nu înghețată cu lubenita și arahide."

Jisung: ,, Really? Vorbești în somn despre înghețată?!M-am trezit doar pentru asta?"

II pup fruntea și ma întorc la locul meu . Ma asez pe canapea și închid ochi. Când să adorm la loc o aud pe Aisha rostind numele unui băiat. Stai ce!!Min-In ? IUBIT?? Cred ca glumesti.* gelos*

Aisha:,, Ya! Min - În de câte ori să îți zic ca nu îmi plac arahidele. Ești iubitul meu și ai uitat deja asta? * supărata * "

Jisung :,, Aisha!! Trezirea!!

Aisha: ,, Hm? Ce este în neregula cu tine?

Jisung :,, Cu mine?" * Rânjet *

Aisha: ,, Da cu tine "

Jisung : ,, Eu zic ca mai degrabă cu tine! Cine e acest iubit ? Cum îl chema oare? A da Min - In"

Aisha :,, Min - In este iubitul lui Min Hee "

Jisung :,, Atunci de ce l-ai numit iubitul tău dacă are o iubita? Credeam ca eu sunt iubitul tău!"

Aisha :,, Când am zis eu ca el e iubitul meu? Pai tu ești iubitul meu deșteptule.

Jisung : ,, Ai spus asta acum câteva minute! Vorbeai în somn "

Aisha :,, Oh scuze . Nu am vrut să zic asta. A fost doar un vis

Jisung : ,, 😤"

Aisha:,, Gata gata gelosule. Vino aici. "

Jisung a fugit repede în pat lângă Aisha. Aisha la luat în brate și și-a așezat capul pe pieptul lui. El ii mângâia parul iar după a sărutat-o pe frunte. Ea a adormit în scurt timp.

Jisung a privit-o pentru un scurt moment. I-a sărutat obraji și după și-a închis și el ochi. Cei doi au adormit.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

......................................................

<<Ziua următoare >>

*sunet alarma *

Throughout my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum