Jimin:,, Ya, cine ești tu? "
Eun:,, Ya, Jiminshi nu îți poți recunoaște Noona?!"
Spuse ea dându-și cearșaful și ochelari jos.
Jin:,, Tu ști ce ne-am speriat? "
Jk :,, Ne-am și lovit."
Tae :,, Tu nu dormeai? "
Eun:,, Nu, voiam să vă fac și eu o farsă cum Kook și Areum mi-a făcut mie și voi ați asistat."
Jk :,, Dar nu a fost amuzant. Chiar deloc. "
Suga :,, Dacă ai făcut farsa asta nu vei mai face ce ai spus înainte nu?"
Eun:,, Ba da. Kook nu va primi banana milk doua săptămâni, iar cu Areum nu mă joc doua săptămâni. Și voi ați scăpat datorita faptului că v-am făcut o farsă acum și v-ați și lovit pe lângă asta vreau să vă zic ca îmi pare rău că v-ați lovit și vreau să mai adaug ceva. Sper ca v-ați învățat lecția acum. "
Jk :,, Nu e corect."
Jimin :,, Pot spune la fel... "
Tae:,, Prea dur..."
Eun:,, Mai aveți ceva de obiectat? "
Rm:,, Nu."
Eun:,, Sper ca a-ți înțeles acum. "
Bts:,, Da Eun-shi."
Eun:,, Acum mergeți la culcare.Eu mâine am examen și trebuie să mă concentrez. Și este destul de târziu și mâine aveți treabă și trebuie să stați și cu Areum. "
Rm:,, Ahh, am uitat."
Jin:,, Și eu. "
Suga:,, Ok, nu îți face griji ne ocupăm noi. "
Eun:,, Bun,noapte bună băieți! "
Bts:,,Noapte bună!"
Fiecare a mers în camera lui. Liniștea s-a lăsat din nou în casă. Trecuse o oră. Orele treceau, iar liniștea încă era stăpâna pe casă. Dar nu avea să dureze mult timp.Dintr-o dată se aude un plânset. Prima data nimeni nu ma auzit, dar adoua oara a fost mai puternic.
Suga dormea liniștit. A auzit un plânset puternic. Și - a dat seama ca era Areum deoarece camera ei era cea mai apropiata de a lui Suga. A văzut ca era ora trei. A oftat si s-a ridicat din pat și a mers la Areum în cameră. Se chinuia să își țină ochii deschiși.
Când a ajuns în dreptul uși lui Areum plansetul se auzea mai tare. A deschis ușa încet și s-a uitat în jur. Pe chipul lui se vedea nervozitatea. Nu ii place să fie trezit de cineva. Nu o vedea pe Areum nicăieri.
Asa ca a intrat în cameră.Și - a aprins becul. Chiar atunci a văzut-o pe Areum. Stătea jos pe un loc fotoliu de lângă geam. Era ghemuita ca o bilă. Suga s-a apropiat de ea și a remarcat nasul ei roșu și obraji ei plini cu lacrimi. Suga s-a așezat lângă ea.
Suga:,, Hey micuțo!Ce se întâmplă aici? De ce plângi? "
Areum :,, Imi e dor de Hyejin."
Suga:,, Și nouă ne este dor de ea. Cu siguranță ție îți lipsește mai mult.Dar ne ai pe noi. Acum ai o nouă noona. Lui Eun îi pasă de tine. Și nouă ne pasă.Hyejin va sta aici în inima noastră. "
Areum :,, Unchiule Suga ma poți tine în brațe? "
Suga:,, Desigur. "
Suga a ridicat - o și a luat-o în brațe. S-a dus cu ea în pat. Areum încă plângea. După minute bune de plâns totul s-a oprit. Suga ii mângâia parul și spatele ajutând-o să se calmeze. Când Suga nu a mai auzit nimic și - a dat seama că Areum a adormit. A lăsat-o ușor pe spate și a învelit-o cu pătura.
CITEȘTI
Throughout my life
Teen FictionData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...