❣️37❣️

20 4 0
                                    

Kang Bae:,, Doamne, femeia asta a înnebunit. "

Hyun - min:,, Te simți bine?"

Kang Bae:,, Da domnule. Numai că nu înțeleg de ce ați lăsat-o să oprească camerele. "

Hyun-min:,, Pentru ca sunt mai isteț decât ea. Și o voi prinde în propria capcană. Apropo s-a auzit bine?"

Kang - Bae :,, Da domnule. Când o vom preda?"

Hyun-min :,, Prima dată să mai aflam câte ceva. După o poți preda. Să nu uiți să faci copy. S-a înțeles? Și spune-mi programul de azi din nou, te rog. "

Kang-Bae:,, Da, domnule. Aveți în câteva minute o ședință cu arhitecți, o ședință cu domnul Choi și soția sa, o ședință cu parteneri firmei Park. Și mai aveți de semnat câteva acte."

Hyun-Min:,, Oh ce program încărcat. Ai sunat-o... "

Ye-Won:,, Sunt deja aici. "

Hyun - Min:,, Eomma!"

Kang-Bae:,, Doamnă Kim ați venit mai devreme. Doriți ceva de băut? "

Ye-Won:,, Nu, mulțumesc dragule. Mergi și ia o pauză."

Kang-Bae:,, Aaa, doamna Kim sunt în timpul lucrului nu o pot face."

Hyun - Min:,, Dacă mama a zis ceva treabuie să asculți."

Ye-Won :,, Hyun min puțin respect te rog. Dute și ia o pauza pana începe ședința."

Kang-Bae:,, Mulțumesc doamnă Kim."

Dupa ce Kang - Bae a plecat.Ye-Won la luat de ureche pe Hyun -min.

Hyun - min:,, Ahh, eomma ce am făcut?"

Ye-Won:,, În primul rând nu asa vorbești cu el. El e ca și fiul meu. Te-a ajutat mereu. În al doilea rând de ce mai chemat aici? Puteam vorbi acasă."

Hyun-min:,, Eu sunt singurul tău fiu. Și vreau să îți zic că m-am îndrăgostit de o fată. "

Ye-Won:,, Cine este? Unde este nora mea? Când e nunta? "

Hyun-Min:,, Câte o întrebare pe rând. Nu o cunosc demult, dar îmi place mult de ea. Dar nu stiu dacă ea mă place. Și nu știu cum să o fac să se îndrăgostească de mine. Mă poți ajuta cu niște sfaturi eomma?"

Ye-Won:,, Mă bucur că îți place de o fată.Dar ești naiv ca tatăl tău. Trebuie să o surprizi cu lucruri care provin din inima ta. Nu cu bani, mașini sau altele. Mai înțeles?"

Hyun - Min:,, Da eomma. "

Ye-Won:,, Si cine e norocoasa?"

Hyun-Min:,, O cheamă Kim Eun-Hee este mai mică cu doi ani. Și peste câteva zile este ziua ei . Este o fata dulce, dar și dură. Este isteață și frumoasă. Miroase a lavandă și a vanilie și a..."

Ye-Won:,, Am înțeles ideea fiule. Ești îndrăgostit peste cap. Pot vedea o poza cu domnișoara?"

Hyun-Min:,, Desigur, stai puțin. "

Hyun - Min își scoase telefonul și cautase o poza cu Eun după care i-a arătat mamei sale.

Ye-Won:,, Aceasta este fata care ma ajutat să mă ridic când am picat acum câteva ore.

Hyun-Min :,, Ești bine acum? Te-ai lovit tare? Cum s-a întâmplat?"

Ye-Won:,, Eram în drum spre magazin. Și o mașină a trecut tare pe lângă mine. M-am speriat și am picat. Fata din poză a venit să mă ajute. Este o dulceață. Îmi place de ea. Ai grijă să nu o rănesti."

Throughout my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum