Tae :,, Păpuși? "
Jin:,, Nu par drăguțe."
Clovn:,, Da, vor scoate sunete și se vor mișca când trecem pe lângă ele."
Eun:,, Toată lumea fuge atunci. Vom ieși de aici. "
Suga :,, Doar nu stricați păpușile."
Jimin :,, Vom alerga cu grijă."
Toată lumea a început să fugă printre ele cu grijă. Din păcate Taehyung a strivit una.
Tae:,, Ups. "
Eun:,, E în regula. Să ieșim de aici. "
Cu asta fiind spus ei au ieșit.
Clovn:,, În sfârșit afară. "
Jin:,, Și plecam acum din parcul asta? Mi-a ajuns pe azi."
Min - Hee:,, Aprob. "
J-hope și Aisha se uitau la maknae line, Min - Hee și Eun ca la un suvenir.
Suga:,, Oh, doamne. Nu vă mai uitați asa la ei."
Eun:,, Bun,bun, Suga are dreptate acum toată lumea mergem la un loc. Special aranjat de mine. Unde vă voi prezenta câteva persoane.
Eunwoo :,, Well, ce mai așteptăm? Să mergem "
Jimin :,, Domnul Clovn rămâne aici nu? "
Eun:,, Vrei să vină cu noi?"
Jk :,, Are treaba lui și noi pe a noastră."
Soo-Min:,, Sunt de acord cu Jungkook.Are și el treaba lui. Pa domnule Clovn. "
Spuse ea mărind pasul spre ieșirea din parc împreună cu J-hope care îl avea pe Won-Sang în brate, iar Areum și Yoo-Jin mergând pe lângă ei.
Ceilalți au început să râdă de ei. Și i-au urmat din spate după ce și-au luat la revedere de la clovn
Areum :,, Nu e deloc corect. Eu ca fata ar trebui să fiu în locul ei și el aici. "
Yoo-Jin:,, Nu doar tu gândești asa. "
Eun:,, Pe tine te va lua mama Eun în brate. Hopa sus. Iar tu Yoo-Jin te va căra Namjoon."
Yoo-Jin:,, Joonie, sus te rog!"
Spuse ea desfacandu-si mânuțele micuțe.
Namjoon s-a aplecat și a luat-o în brate.
Jin:,, Namjoon tine-o bine. Nu vreau să o scapi și să își rupă ceva. Dar nu o strânge nici asa tare.
Namjoon :,, Dar nu mai îmi da atâtea ordine! Știu și eu să am grijă.
Suga:,, Da ca de obicei. "
Namjoon :,, Mai ai ceva de adăugat?"
Suga:,, Da, eu... "
Woongyeom :,, Să nu aud. Gata! "
Hyo:,, Hopa sus în mașini! "
Eun:,, Nu îmi scăpați mașina din ochi bine?"
Soo-Min:,, Dacă vei merge încet e de bine dacă nu sunt șanse mari să ne pierdem. "
Areum:,, Va merge încet. Nu ii asa eomma Eun?"
Eun:,, Asa este."
Spuse ea sărutându-i fruntea.
Toată lumea s-a urcat în mașini. De data asta au schimbat locurile.
Eun era cu Jaemin . Dohyun era cu Min-Hee și Woongyeom. Soo-Min cu Eunwoo. Hyo era cu Yoo - Jin, iar Jin, Suga, Jimin, Jungkook, Taehyung, Namjoon și J-hope erau singuri.
CITEȘTI
Throughout my life
Novela JuvenilData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...