Jk:,, Totul va fi bine. "
Tae:,, Bine? Tu ai auzit ce a zis Jin Hyung? Ea este sora mea, sufletul meu. Mulți ani am stat separați. Acum ca am găsit-o nu am fost în stare să o protejez. Sunt un frate rău."
Rm:,, Nu este asa. Ești un frate bun. Nu te mai învinovăți. "
Suga:,, Jimin poți merge mai repede? "
Jimin :,, Nu vreau să fac un accident bine?"
Suga :,, Doar mergi te rog. "
….……….………………………........................
Peste jumate de ora băieți au ajuns la fața locului. Unde au văzut mașini de politie. Polițiști, doua ambulante, mașină lui Eun, și încă o mașină distrusa. Băieți au fugit acolo, dar polițiști i-au oprit.
Polițistul 5:,, Nu aveți voie să treceți. "
Jin :,, Sora noastră e acolo și tu nu ne dai voie să trecem."
Polițistul 2:,, Tot nu aveți voie. "
Băieți se zbătea să treacă, dar polițiști i-au oprit. Deodata s-a auzit un strigat Era Eun care striga după Tae. El a împins polițistul din fata lui și a fugit la sora lui. Când a ajuns în fata ei a luat - o îl brate și a strâns-o la pieptul lui ca și cum nu ar mai apuca ziua de mâine.
Tae:,, Ești bine? Te-ai rănit? Cine sunt celelalte persoane? "
Eun:,, Oppa sunt bine. Doar ca..." spuse ea plângând.
Tae:,, Doar că? "
Eun:,, Personale din aceea mașină erau Hyejin și Areum."
Tae:,, Ce? "
Eun:,, Areum a fost dusă mai înainte la spital.Era inconștiență. Avea numai câteva tăieturi în rest e bine. "
Tae:,, Iar Hyejin?"
Eun:,, A murit." spuse ea lăsându-se jos.
Taehyung era șocat nu putea să se miște deloc. Între timp au venit si băieți. Jk a luat-o pe Eun în brate aceasta încerca să împingă, dar era în zadar. Jk nu ii dădea drumul. În final Eun a renunțat. Băieți știu deja ce s-a întâmplat deoarece polițiști le-au spus tot atunci când Taehyung a plecat. Jimin își flutura mana în fața lui Taehyung care era încă în șoc. Suga a zbierat în urechea lui, iar Taehyung si-a revenit. Toată lumea și-a întors atenția spre Jk și Eun. Băieți s-au aplecat și ei și au făcut o îmbrățișare de grup.
Hobi:,, Eun, mă bucur că ești bine. Credeam ca ai pățit ceva. Nu îți face griji vom avea noi grija de Areum și ne vom ocupa de înmormântarea lui Hyejin. "
Eun:,, A murit din cauza mea. Areum a rămas fără familie." spuse ea înainte de a leșina.
Rm:,, Ne are pe noi Eun. "
Suga:,, EUN?!!?"
Suga a remarcat ca Eun a lesinat asa că a luat-o în brate și a dus - o spre mașina ei. Taehyung a urcat în mașină cu el.
Polițiști au vrut să îl oprească, dar el le-a spus să nu îndrăznească. Băieți au mers și ei la mașină. Și au condus și ei din spatele lui Suga.
Tae:,, Suga condu mai repede. Am observat acum o tăietură. Are nevoie de operație."
Suga:,, Încerc să conduc mai repede."
Tae:,, Nu încerca ci fă - o. Pierde mult sânge. "
Suga:,, Tine-te bine atunci."
...…………………………………………………….
CITEȘTI
Throughout my life
Novela JuvenilData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...