Eun:,, Imi este foame " * ochii de catelus*Jin:,, Ma duc acum să pregătesc mâncare. În cinci minute ești jos da?"
Eun:,, Yep"
Băieți s-au retras în camerele lor în timp ce Eun a mers sa facă un dus. După douăzeci și cinci de minute Eun a ieșit din baie cu un prosop în mana. A vrut să se așeze în pat, dar când s-a așezat a simțit ceva sub ea. Când s-a uitat era Suga dormind. A vrut să tipe, dar nu voia să îl trezesc pe Suga. Dormea ca un îngeraș.
Se holba la el ca la aur. Au trecut deja doua minute de cand se holba. Dintr-o data îl aude pe Suga vorbind.
Suga :,, Sunt chiar asa de frumos? "
Eun:,, Eu... amm... ma striga Jin oppa. Trebuie să cobor."
Eun a fugit repede. Suga era pregătit să o prindă de mana, dar ea a fugit asa ca și el a coborât după ea.
Eun:,, Jin oppa ce ai gătit? "
Jin:,, Uite aici prințesa mea"
Eun:,, Yummy, yummy, nu pot să te subestimez când vine vorba de mâncare. "
Jin:,, Omo prințesa mea e asa cute"
Tae:,, E sora mea mai mica deci e prințesa mea asa ca fa pași înapoi. "
Rm:,, Care vrea o palma a la Namjoon?"
Bts(fără namjoon) și Eun:..........
Rm:,,Asa ziceam și eu. Să mâncăm "
Eun:,, Pofta bună"
Rm:,, Mulțumesc la fel "
Jimin :,, Suga, de ce te holbezi la Eun-shi?"
Suga:,, Pai ea se holba la mine când eu ma prefaceam ca dorm. S-a așezat pe mine și m-am trezit dar ma prefecam ca încă dorm. Și cand am observat ca se tot holbează la mine am decis să o întreb dacă sunt chiar asa de frumos, dar ea a fugit ."
Toți băieți s-au întors către Eun care era roșie în obraji și își ținea capul în jos. Tae ia ridicat cu degetul capul sus ca să poate face contact vizual cu ea.
Eun :,, Taetae pot explica"
Tae:,, Să aud"
Eun:,, După ce ați plecat am făcut un dus și când am ieșit m-am așezat în pat unde dormea Suga, dar nu aveam cum să il vad din cauza ca era acoperit tot. Am simțit ceva sub mine asa ca m-am uitat și era Suga. Am început să mă uit la fata lui deoarece era asa inocent. El care e mai rece nu ma așteptam să arate asa în somn. Îmi pare rău că m-am uitat. "
Tae:,, Șhh nu are nimic. Suga nu s-a supărat nu ii asa?"
Suga :,, Exact "
................................................
Timpul trecea, iar Eun se acomoda din ce în ce mai mult. Trecuse deja o săptămână.
Totul mergea bine între Tae și Eun. Cei din BTS au inceput să se înțeleagă cu Eunwoo, Hyo și prieteni lui. Eun avea de gând să meargă azi cu Tae și să ia un câine.
Cum s-a trezit și-a făcut rutina de dimineață și a dat fuga la Tae în camera. Dar el nu era acolo asa ca s-a dus în biroul lor.
Era foarte entuziasmata. Vroia un catelus foarte tare. Nu mai avea răbdare. A început să alerge către biroul lui Tae când a ajuns la ușa a văzut ușa deschisa. De obicei îl striga Taetae sau ii zicea bună dimineața Tae. Dar ceva a oprit-o să facă asta.
CITEȘTI
Throughout my life
Teen FictionData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...