❣️41❣️

9 3 0
                                    


Areum :,, Scuzați-mă ca întrerup,dar nu vreau neînțelegeri. Sau să aud acum rap-ul lui Jinnie."

Jin:,, Rap-ul meu?Prin-...."

Eunwoo :,, Las-o să gate."

Areum:,, În primul rand Jinnie și Jonnie nu sunt un cuplu. În al doilea rand Jinnie ne considera copii lui pentru ca e cel mai mare și se comporta ca o mama și o consideram mama noastră. În special pentru mine ar veni o bunica deoarece pe noona eu o consider mama mea. "

Jin:,, Tocmai ma făcut bătrân?"

Eunwoo :,, Nu, dar a vrut .. "

Yoo-Jin:,, Eu zic acum!Si dacă ar fi un cuplu. Nu e treaba voastră. E viata lor fac ce vor cu ea. Și dacă nu vă place plecați fără să ziceți ceva. Tot voi veți regreta după. Pentru ca exista cineva să le i-a partea. "

Jin:,, Respectul copila mea."

Yoo-Jin:,, Scuze. "

Suga:,,Deci... "

Won-Sang :,, Și eu am ceva de zis. Într-o conversație trebuie să fie respect. Dacă nu ai nu ai ce zice. Și când Namjoon Hyung a zis ca,, de când sunt împreună " se referea ca de când ei sunt un grup. "

Suga:,, Woah, ce army avem. "

Hyo:,,, Omg, ce va zis-o."

Spuse el începând să râdă.

Woongyeom:,, Haha, știam și noi astea. Doar îi testam nu Jaemin? "

Jaemin:,, Exact."

Yoo - Jin:,,, Da, da. "

Jin:,, Yoo-Jin-ah... "

Yoo-Jin:,, Știu, știu. Am o întrebare. "

Jk:,, Spune."

Yoo-Jin:,, Vreau să știu dacă placeți pe cineva. "

J-hope :,, Căpșunica nu crezi ca ești prea curioasă?Mai înainte ziceai ca e viata lor acum? "

Yoo-Jin:,,, Oh, dacă nu vreți nu răspundeți-mi cer scuze. Nu trebuia să pun astfel de întrebări. Eram doar curioasă. "

Aisha:,, Încep eu și zic și pentru prietenele mele. Eu am iubit pe nume Han Jisung, iar Min-Hee are un iubit pe nume Kim Min-In.Soo-Min place pe cineva, iar Eun nu are nici iubit și nu place pe nimeni. "

Hyo:,, Ești sigură ca nu place pe nimeni? "

Aisha:,, Bineînțeles. "

Hyo:,, Aa... înțeleg."

Woongyeom, Jaemin și Dohyun și- au dat seama ca e trist dar au decis să vorbească intre opt ochii.
Jin:,, Rândul meu. Eu îmi iubesc fața."

Yoo-Jin:,, Știam . "

Suga:,, Myself ori patul/perna. "

Jk:,, Banana milk."

J-hope:,, Sprite. "

Eunwoo :,, Soo-Min."

Namjoon :,, Cărțile. "

Hyo :,, Eun."

Spuse el șoptind doar ca ajuns pana la urechile celor trei prieteni ai lui.

Woongyeom & Dohyun & Jaemin:,,Prieteni și familia "

Suga :,, Dar voi copii? "

Yoo-Jin:,, Won-Sang. "

Areum :,, Nimeni."

Won-Sang :,, Yoo - Jin. "

Areum :,, Vom avea un cuplu. "

Jin:,,AREUM!! "

Throughout my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum