❣️10❣️

21 3 0
                                    


Jaemin:,, Sunt Jaemin. Prietenul lui Hyo și al lui Eun. "

Jimin :,, Buna, sunt Jimin. De unde ști ca  Eun e ok?"

Jaemin :,, Prieteni mei sunt cu ea. Adică o urmăresc de la distanta. Vino și tu cu prieteni tai. Te voi conduce la ea.

Jimin :Ok. Le voi spune băieților. Tu poți merge la mașină.

Jaemin :Ok.

Jimin :,, Băieți luați-vă geaca și în mașină toți. Hyo hyung stai linistit. Prieteni lui Jaemin se uita de la distanta la Eun. El ne va conduce la ea. Ne vedem afara.

Dupa cinci minute toți erau în drum spre locul unde era Eun. Au trecut deja douăzeci de minute de când sunt pe drum.

...........................................................

În final au ajuns la locul unde era Eun.

<<Perspectiva Eun >>

Nu credeam ca o să mai am curajul să vin aici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu credeam ca o să mai am curajul să vin aici. Dar uite ca sunt aici.Acest loc ma liniștește de fiecare dată deoarece este liniste și totul este verde și plin de viata. Nimeni nu stie de acest loc. Îmi place să vin aici deoarece ma simt în largul meu. Mă așez la o bancuta si dau drumul la muzica începând sa fredonez melodiile care cântau  La un moment dat începuse  o piesa foarte mișto asa ca m-am ridicat si am inceput să dansez.

Dohyun:,, Ah, in sfârșit ați venit!Ați ajuns la timp. Apropo eu sunt Dohyun."

Jihoon:,, Bună,sunt Jihoon!"

WoongGyeom:Salut sunt WoongGyeom!"

Jaemin :,, Hi! Sunt Jaemin."

Bts:,, Noi suntem Namjoon, Jin, Yoongi , Hoseok , Jimin, Taehyung și Jungkook."

Dohyun:,, Suntem încântați de cunostinta. Acum haideți să ne așezăm și să ne uităm la ea. "

Bts:,, Bine"

Hobi :,, Grozav, *sarcasm * mai și ploua. "

Jin:,, Nu se va raci?"

Hyo:,, Nu va păți nimic."

Jimin :,, Wow ce mișcare!"

Suga:,, Exista ceva la care nu este buna? "

Hyo:,, Dap"

Tae:,, Ce e? "

Jaemin :,, Vei afla cu timpul"

WoongGyeom:,, A schimbat dansul "

Hyo:,, Hopa"

Jk :,, Ce e?"

Jaemin :,, Uita - te și vei vedea"

Bts (fără Tae) :,, Sexy "

Tae:,, Uitați-vă în alta parte dacă este sora mea nu permit să vă holbați asa la ea. "

Throughout my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum