Hyo s-a așezat în partea opusă a lui Eun și se uita lung la ea. Ochii lui nu arătau nici durere nici alinare, nici fericire nici tristețe și cel mai important este că iubirea din ochii săi s-a ascuns între norii din spatele orgoliului.
Eun:,, Te ascult Hyo. " spuse ea uitându-se precaută la el.
Hyo:,, Nu am ce să îți zic Eun. Totul este în regulă cu mine. Sunt doar obosit de la muncă. Iar Dohyun va pleca în curând."
Eun s-a uitat preț de 2 clipe la el și s-a ridicat în picioare, pășind spre el. S-a oprit la 3 metri de el.
Hyo s-a uitat indiferent la ea, dar fața începea să îl trădeze.Emotiile începeau să îi reflecte chipul. Eun îl știa bine își va da seama că minte.
Eun:,, Eu nu voi crede ce imi spui,nici nu te chinui să mă minți ." spuse ea incrucisșându-și mâinile la piept.
Hyo:,, Crezi ce vrei Eun. Am ajuns în situația în care să nu îți mai crezi prietenul." spuse el râzând și sciturandu-si capul. "
Eun:,, Hyo, eu nu am vrut să sune așa."
Hyo:,, Discuția s-a încheiat aici."
Hyo s-a ridicat și el și plecat spre ușa balconului. Eun la prins de încheietura mâini și la privit în ochii.
Eun:,, Mă ignori de când ți-am spus de sentimentele mele pentru Hyun min. Știu că te deranjeaza ori,, relația" mea mult prea grăbită cu el ori altceva în legătură cu noi. Hyo, sunt prietena ta, spune-mi ce este. "
Hyo și - a smuls mâna din mâinile sale și aproape a mârâit când a spus.
Hyo:,, Tu ești cea anormală în ultimele zile. Eu nu am nimic tu ai o problemă."
Hyo a pășit furios spre living unde Jaemin îl aștepta la ușă alături de restul membrilor
Hyo:,,Plecăm chiar acum!Noapte prieteni. " spuse - se el fără le arunce măcar o privire.
Ei s - au uitat unul la altul iar Jaemin le-a făcut semn din cap spre balcon lor.
Jaemin și Hyo au urcat în mașină. Jaemin nu la întrebat nimic când au plecat, dar nici când au ajuns.
Fiecare a mers în camera lui. Hyo avea nevoie de timp iar Jaemin nu îl solicita.
Hyo a făcut câțiva pași și după s-a aruncat pe canapea.
Gândurile au început să îl atace, iar el nu dorea să le ignore asa repede.
,, Nu lupți pentru ceea ce vrei! "
,, O dezamăgedești cu astea."
,, Niciodată nu ai prețuit-o. ",, Nimeni nu îți va remarca lipsa..."
Hyo a oftat ușor și și-a băgat capul în pernă.
El o merită știa asta. Nu îl vor uita știa asta.
Nu pleaca doar pentru faptul că este un laș. Eun are viața ei și el la fel. Nu o să rămână în trecut. Ea este decisă. Viața lui se bazează pe muncă. Nu poate arunca munca și să își distrugă viața doar pentru că ea îl respinge. Poate rămâne prieten cu ea.
Dar nu vrea să îi vadă momentan.Vestea ii afectează mentalitatea,are nevoie de timp pentru a uita sentimentele pentru Eun. Dacă va trece peste va putea sta în jurul său fără să aibă dorința de a o săruta și a ține-o aproape de el.
Hyo a adormit încet încet lăsând gândurile să îl înece.
Între timp Eun a rămas picată pe gânduri. Jin a venit pe balcon să o conducă spre cameră.
Jin:,, Știu că între voi lucrurile sunt cam picante, dar sunt aici. Nu pune la suflet totul. "
Eun:,, Nu înțeleg de ce reacționează așa. Nu are un motiv anume." spuse ea zâmbindu-i tristă
Jin :,, Lucrurile vor reveni la normal. Poate îl stresează o afacere."
Eun:,, Nu cred că e chiar asta... deși sper să ai dreptate."
Jin:,, Noapte bună Eun!" spuse el ajungând la ușa ei.
Eun:,, Noapte bună Jin!"spuse ea zâmbindu-i
Jin a coborât jos unde cei 6 membri se uitau la meci.
Jin:,, Guys, e destul de târziu. Mâine trebuie să ieșim în oraș pentru cumpărături."
Suga:,, Dar avem ce ne trebuie în casă. "
Rm:,, Este vorba de petrecerea organizată de Hyun min "
J-hope:,, Tu de unde ști?"
Rm:,, Ăă am o invitație? "
Areum:,, Oppa... yum yum!" spuse ea arătându-i degetele lui JkJk:,, Sticla cu ceai? "
Areum a dat din cap. Jk a luat-o în brațe a acoperit-o cu pătură și i-a dat sticla cu ceai.
Jimin:,, Ei bine, să mergem la culcare. Mâine ne așteaptă o zi lungă."
După ce și-au zis noapte bună fiecare a mers spre camera sa.
Între timp Hyun min și asistentul său puneau la cap ultimele ideei legate de dosarul părinților lui Eun și Taehyung.
Kang-Bae:,, Maine îl voi duce la Căpitanul secției."
Hyun-min:,, Bună treabă Kang, nu uita să pui și fotografiile astea." spuse el întinzându-i un plic.
Kang-Bae:,, Am să fac exact cum îmi spuneți. "
Hyun-min:,, Ești liber,seară frumoasă! "
Kang-bae a dat din cap în semn de respect și i-a răspuns cu,, mulțumesc la fel!"
Hyun-min s-a așezat pe canapea cu un oftat.
Simțea că se grăbea puțin cu Eun. Se grăbea prea mult. O va chema la o întâlnire. De fapt vrea să îi propună ceva.
El nu se va grăbi. Dacă ea nu e aleasa asa cum crede inima sa nu merită să se grăbească. Dacă ea îl va plăcea înapoi e un pas înainte, dar totuși o vor lua amândoi încet.
Hyun-min și-a aruncat sacoul pe undeva prin cameră. S-a descălțat și și-a dat cămașa jos. După ce s-a simțit mai liber și relaxat acesta a hotărât să doarmă în sfârșit. Urmau multe întâmplări și nu era sigur că totul va decurge în favoarea sa.
Urma să vadă în continuare dacă totul va fi un succes atât pentru cariera lui cât și pentru sufletul său ori va avea nevoie de o pauză de la toate lucrurile din viața sa.
CITEȘTI
Throughout my life
Teen FictionData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...