Și în acel moment și-a amintit din nou.... ea îl plăcea pe altul nu pe el. Hyo s-a ridicat din pat a luat cutia cu poze și a aruncat-o în pat după care a coborât la parter să aducă o brichetră. După ce s-a mai uitat odată la poză a aprins brichetra și a apropiat-o de poza din mana lui.
După ce a luat foc a aruncat-o în pat peste cutia cu poze. Pozele au început să ardă. Pătură de asemenea, iar el privea cum totul devine cenușă. În acel moment a intrat pe ușă Jaemin cu băieți. Când a văzut focul unul dintre băieți a fugit repede jos și a adus apă. A aruncat apa cu apă peste foc, iar în câteva minute focul a fost stins.
Dohyun a încercat să salveze tot ce poate din resturile rămase și fix aceea poză a rămas intactă. Poza pe care acum nu dorea să o vadă.
Woongyeom :,, Ce crezi că faci aici? "
Hyo doar se uita pe jos unde a văzut perne aruncate, cioburi și poze rupte.
Dohyun:,, Astea sunt pozele cu Eun! Ce te-a apucat să le dai foc asa dintr-o dată?"
În acel moment Jihoon a intrat în încăpere cu o valiză zâmbind, dar când a văzut dezastrul zâmbetul a dispărut.
Jihoon :,, OMG, ce s- a întâmplat aici?"
Jaemin:,, Tu ce cauți aici? "
Jihoon:,, Hello? Sunt prietenul vostru și cum plec poimâine în SUA m-am gândit să vin în vizită. Nu ne-am mai văzut de ceva timp. "
Woongyeom :,, Da... demult timp..." spuse el dându-și ochii peste cap
Jaemin:,, Hyo? Vrei să vorbim?"
Dohyun :,, Despre ce?"
Jihoon:,, Normal că ar trebui să ne spună ce se întâmplă aici. "
Hyo se uita în continuarea la podea până când a mers spre pat și băieți se holbau la el.
Hyo a început să adune bucățile ramase de la unele poze. După ce a dat la o parte cutia arsă a găsit o poză perfect neatinsă. A pus bucatele găsite pe noptieră și a luat aceea fotografie în mâini și a început să vorbească în timp ce se uita la ea.
Hyo:,, Am plăcut-o așa mult...i-am dat iubire... era tot ce am avut de dat... de ce m-ar respinge?"Băieți și-au dat seama de ce se întâmplă și l-au luat cu toți în brațe.
Hyo:,, Îl iubește pe altul. Nu vreau să mai stau aici..."
Băieți și - au dat seama cât de distrus era amicul lor așa că au încercat să ii ridice moralul.
Dohyun:,, E ok amice, se mai întâmplă astfel de lucruri. Suntem cu tine."
Jihoon:,,Fetele sunt la fel de misterioase ca ceața, iar în același timp sunt delicate ca niște flori care și la cea mai mică rafală poate fi rănită"
Jaemin:,, Cred că te afectează mai tare pe tine decât pe Hyo această chestiunea. Te faci poet de cinci stele."
Băieți au început să râdă la gluma făcută de Jaemin la care Hyo a chicotit puțin.
Hyo:,, Jihoon voi veni cu tine în SUA, așa voi mai lucra la proiectele de acolo. "
Woongyeom :,, Haideți să adunăm de pe aici după care vorbim de asta."
Băieți au început să adune lucrurile din cameră. Jaemin a luat mătura pentru a aduna cioburile,Dohyun la sunat pe Daniel pentru a chema oameni să repare lucrurile făcute de Hyo, iar Woongyeom aduna pozele din pat. Jihoon adusese pahare cu apă și a deschis geamurile.În timp ce Hyo stătea într-un colț și se uita la poză.
Băieții se simțeau prost pentru prietenul lor pentru că nu puteau face nimic ca să îi ridice moralul.
Iubirea este înșelătoare și crudă cu toate că există și momente frumoase. Dar momentele frumoase nu durează foarte mult.
După ce au terminat de adunat băieți s-au așezat puțin și au băut un pahar cu apă.
Jihoon a mers către Hyo cu un pahar de apă, dar el la respins. Jihoon a lăsat paharul lângă el și s-a întors la băieți.
Băieți s-au uitat la el așteptand să zică ceva, dar Jihoon a dat doar din cap și s-a pus jos lângă ei.
După câteva minute de liniște Woongyeom a decis să vorbească.
Woongyeom :,, Nu l-am mai văzut niciodată așa de trist... "
Jaemin:,, L-am văzut de multe ori trist, dar acum parcă sufletul i-ar fi părăsit corpul..."
Dohyun :,, Ar trebui să îl lăsăm să plece în SUA... nu e ca și cum l-am putea opri.... "
Jihoon:,, Ai dreptate..."
Dintr-o dată Hyo s-a ridicat în picioare și a mers către dulap de unde a scos un geamantan în care a început să își pună toate hainele.
Jaemin s-a ridicat și la apucat de mână încercând să vorbească cât de blând poate:
Jaemin:,, Nu fugi... nu te va ajuta cu nimic. Doar dai dovadă de lașitate. "
Hyo și-a tras mâna și a spus încet și rar:
Hyo:,,Dacă aș sta aș fi egoist. Aș fi nemilos față de inima mea. Am dreptul și eu să fiu la fel de fericit ca ceilalți. O fac pentru mine, nu pentru ea."
Jaemin a răsuflat ușor și a dat aprobator din cap.
Jaemin :,, Te vei mai întoarce aici?"
Hyo:,, Poate peste câțiva ani. "
Dohyun :,, Diseară vei veni la cină?"
Woongyeom :Ya! Te-ai lovit la cap? Cum să zici asta? "spuse el pe un ton răspicat dar în șoaptă
Hyo:,, Desigur că vin, o să vin și la aceea petrecere pentru sărbătorirea afaceri sau ce era și după am să le urez lui Jimin și Areum aniversare fericită și voi pleca după în SUA."
Jihoon:,, Ok prietene, cum vrei tu."
Hyo:,, Hmm...haideti să le cumpăram un cadou ca să nu mergem cu mâna goală și după mergem direct la ei. "
Woongyeom :,, De acord"
După ce s-au pregătit sau urcat în mașini și au plecat cu toți spre magazin
<<În magazin >>
Woongyeom :,, Ok câte sticle cu soju?"
Jihoon:,, În jur de 20?"
Dohyun :,, Eu vreau să i-au popcorn cu ce vrei Hyo? "
Hyo:,, Vreau cu cașcaval și cu sare."
Jaemin :,, Am luat ciocolată cu lichior, banane și amăruie mai vreți și cu altceva? "
Hyo:,, Nu, să mergem!"
După ce au plătit au luat cumpărăturile și s-au urcat în mașini.
În timp ce Hyo conducea a scos poza cu Eun din buzunar și a aruncat-o pe bancheta din spate.
CITEȘTI
Throughout my life
Novela JuvenilData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...