-După o ora-
Jimin a ajuns acasă. Era foarte nervos. A parcat mașină și a intrat în casa trântind ușa în urma lui. Toti erau pe canapea se uitau la un film. Așteptand ca jimin să vină acasă iar mâncarea să fie gata.
Jimin :,, Ya! Cum ați putut să mă lăsați singur acolo?! "*iritat *
Suga: ,, Răspunsul este ușor. Simplu și cu talent." *zâmbind *
Jimin era pe punctul de al lovi pe Suga dar Eun fata deșteaptă a luat paharul cu apa de pe masa și a aruncat apa spre jimin.
Jimin :,, Ya! Ce crezi ca faci? Este rece! "
Eun:,, Scuze oppa, am vrut să te răcoresc puțin "Ceilalți au început să rada. Jimin s-a întors cu spatele ca să se șteargă dar când s-a întors....
Bts&Hyo :,, Ya! Jimin! ! "Eun:, Wow, ce priveliște frumoasa!"
Jimin :,, Îl poți atinge dacă vrei. " *rânjet *
Eun își dorea să il ați atingă dar tae a venit repede și ia pus mana la ochi.
Tae:,, Eun-ah nu e voie!"
Eun :,, Dar oppa.... "
Tae :,, Niciun dar"
Jin:,, Jimin mergi și schimbate!Nu mai fi pervers "
Jimin :,, Bine hyung."
Jk :,, Jin cum rămâne cu mâncarea? "
Rm:,, Acum pun eu în farfurii."
Jin:,, Nuuuu"
Dintr-o data se aude,, buff". Toată lumea a fugit la bucătărie. Când au intrat în bucătărie l-au văzut pe namjoon cum se uita la farfurile sparte și mâncarea împrăștiată pe jos.
Jin:,, KIM NAMJOON!! CE AM SPUS EU!!?NU AI CE CAUTA ÎN BUCĂTĂRIA MEA!!
Rm:,, Scuze hyung. "
Eun:,, Namjoon oppa ar trebui să nu mai atingi nimic din bucataria lui Jin oppa. Dacă vrei să mai trăiești. " *chicotit *
Rm:,, Dacă ii dau o palma la jin îl las lat Eun-ah. *mândru *. "
Jin:,, Nu zău?!Sunt cel mai mare și cel mai frumos. Sunt WWH. * mandru *"
Suga & hobi :,, Iar începe cu asta"
Hyo:,, Hyung ce e aia WWH? "
Jin:,, Inseamana << Worldwide handsome >>"
Hyo :,, Acum înțeleg de ce Yoongi și J-hope ziceau asta "
Rm:,, Hyo hyung vreau să îți cer ceva"
Hyo:,, Spune-mi hyung "
Rm:,, Imi poți face rost de peria de par a lui Eun?"
Hyo:,, Da, dar pentru ce?? "
CITEȘTI
Throughout my life
Teen FictionData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...