Mr Kim: ,, Cât de naiva poate fi. A pus și acest copil în pericol. Acum numai poate da înapoi. "
Ms Kim:,, Scumpi mei copii vor avea de indurat multe. Să îl punem pe Bic să caute informați despre acest copil micuț."
Mr. Kim:,, Să mergem. Avem o întâlnire importanta cu Domnul Sang."
Ms Kim:,, Bine,cu bine copii mei." spune ea aproape șoptind
După ce Eun le-a făcut pe scurt instructajul celor șapte băieți ea a ieșit din casă și a mers spre mașină. Între timp în casa era un dezastru
Jimin :,, Cum vom avea noi grija de un copil? "
Suga:,, Eu voi dormi vă descurcati."
Jk:,, Deabea avem noi grija de noi și Noona Eun ne pune să stam cu un copil.
Tae:,, Chestia aia de la fund trebuie schimbata nu? "
Jin:,, Da, va trebui. Cum eu sunt mama grupului va fi ușor pentru mine bănuiesc"
Areum :,, Vreau în brate. " spuse ea trăgând de pantaloni lui suga.
Suga:,, Asculta aici micuța. Sunt obosit te rog să nu mă enervezi bine?"
În ochi lui Areum au început să se formeze lacrimi. Când Suga a observat asta a luat-o rapid în brate.
Suga:,, Nu trebuie să plângi. Unchiul Suga te-a luat în brate nu e nevoie să ne supărăm nu?"
Areum :,, Da, bătrânul Suga. "
Băieți au început să râdă în timp ce Suga se abținea din nu a zice ceva nepotrivit în fața fetei.
Suga:,, Areum dragă cine a zis ca sunt bătrân? "
Areum :,, Noona a spus ca ești un bătrân."
Suga:,, Ce a mai zis noona ta?"
Areum :, Sincer nu am inteles de ce zice ca ești batran când tu ești tânăr.Cred ca e din cauza ca tot dormi.Eu îți voi zice meow meow deoarce ești o pisicuta adormita. A mai zis de namjesus deoarce are un compentariu pentru orice. Jin este Jin eomma deoarece se comporta ca o mama. Kookie e bebeluș. Taetae e un ursuleț . Unchiul Hobi este raza de soare și Mochi este clovn. Dar eu și noona tot va iubim așa că nu trebuie să vă supărati. "
Rm:,, Parca ar fi computer nu copil. Și a spus lucruri cam prea multe pentru un copil."
Jk:,, Eu apreciez ca tot ne iubește. "
Bts( fără jk) :,, Si noi" spun ei în timp ce fac o îmbrățișare de grup. Areum a reușit să scape din strânsoarea lor.
Areum:,, Ya, voi vreți să mă ucideți? "
Suga:,, Are atitundiea mea îmi place."
Jin:,, Scuze prințesa mea mică. "
Areum:,, Vreau să ne jucam."
Jimin :,, Ne ascundem sau ne alergam?"
Areum :,, Prima dată ne alergam." spuse ea atingând-ul pe jk.
Jk:,, Pe care prind ala prinde spuse el. "
Au început să se alerge prin casa. Au distrus camera. Pernele erau pe jos. Draperiile erau căzute. Masa era răsturnată. Mâncarea era pe jos dar nimeni nu baga înseamă nimic.
......................................................................-O Oră mai târziu -
După atâta alergat băieți și Areum au obosit. S-au așezat pe jos ca să ia o pauza. După câteva minute au observat ca Areum nu e lângă ei. Toată lumea era panicata cu excepția lui Suga
CITEȘTI
Throughout my life
Novela JuvenilData începeri 23. 02.2021 Data finalizări 13.01.2023 Being my first story written I was inspired by the following channels JSHRjts ff,justnobody, jimin_4_Life. Didn't copy anything. My story line is different compared to theirs. For those who never...