❣️39❣️

16 3 0
                                    

Dohyun :,, Spui azi care echipa a câștigat? "

Jimin :,, Are dreptate. Tortul acela așteaptă."

Eunwoo :,, Sunteți plictisitori. Ați câștigat cu toți. Nu pot alege. Tortul ajunge pentru toți. "

Suga :,,Corect era să fie doar o echipă câștigătoare. Dar nu mă deranjează să împart cu cei dragi. "

Jin:,, Ehei Yoongi-ah!"

Suga :,, What? Oricum se știu câștigători, am zis doar adevărul."

Eun:,, Adică noi. "

Jaemin :,, Nu începeți!Să mâncăm tort. "

Eunwoo:,, Îl aduc eu. Woongyeom ajută-mă cu paharele.Iar tu Yoongi las-o mai ușor. "

Yoo-Jin:,, Te ajut . "

Areum :,, Și eu"

Dohyun:,, Na, na. Aduc eu și Jaemin. Stati aici. "

Yoo-Jin:,, Fie."

Areum :,, Yoo-Jin hai cu mine să îți arat o jucărie.

Win-Sang:,,Să nu stați mult. Vă voi mânca porțile voastre."

Areum :,,Nu ai îndrăzni."

Aisha:,, Copii din ziua de azi..."

Eunwoo :,, Ce am ratat?"

Soo-Min :,, Nu ați ratat nimic.

Jk:,, Tortul acela... "

Hyo :,, Ya, Jungkook închide gura."

Jk:,, Sorry, sorry. "

Eun:,, Vreau să mănânc. Lăsați vorba."

Jin:,, Aprob. Haideți să tăiam din tortul meu frumos. "

Soo-Min:,, În curând nu va mai fii al tău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Soo-Min:,, În curând nu va mai fii al tău."

Jin:,, Ya.,cine te crezi? Nu ști ca eu am facut tortul asta și încă e al meu! Hm!? "

În timp ce ei se certau,cei trei micuți și - au întins mâinile spre biscuiți din vârful tortului. Fiecare a luat câte un biscuite și au început să îi mănânce.

Din întâmplare J-hope și-a întors capul spre ei și a văzut un dezastru frumos. Copii erau murdari și pe guriță și pe mânuțele lor micuțe.

J-hope le făcuse semn să se întoarcă cu fața spre copii. Când s-au întors cu capul au rămas șocați.

Copii simțeam priviri multe pe ei asa ca și - au întors capul și i-au văzut pe ceilalți cum se uitau la ei. S-au holbat uni la alți până când Yoo-Jin a început să râdă astfel încât și ceilalți au urmat-o.

După ce s-au oprit din râs. Eun a luat șervețele ca să ii șteargă, iar restul se bucurau de momentele împreună. Eun a gătat după câteva minute cu copii și le-a dat fiecăruia câte o felie de tort.

Throughout my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum