Rengeteg házi feladatot kaptunk, alig bírtam őket estéig megcsinálni, de csak kész lettem. Vacsora után megfürödtem, majd befeküdtem az ágyba tévét nézni. A telefonom rezgése zavarta meg. Mia volt az, egy üzenetet küldött.
Na halii!! Mi újság?😊
Sziaa! Nem sok, veled?
Velem se több, figyi
nincs kedved
hétvégén átjönni
hozzánk itt aludni?
Egyedül lennénk.De, szívesen! Mikor szeretnél találkozni?
Mit szólsz, ha
elmennék érted
kocsival és vásárolunk
egyet előtte. Kéne
úgyis ruha nekünk a bálra.A bálra? 😐 Milyen bál? 😬
Oh, te jó ég! Nem
figyeltél a hangosra?Nem, miért mi volt benne? Tudod jól, hogy félig aludtam...
Őszi bál lesz a
jövőhéten! Olyan
izgatott vagyok! 😍
És tudod mi a jó?
Az, hogy lehet
külsősöket is behozni!Aha... És ebben mi is a jó? Ha jól tudom a te kiszemelted az évfolyamtársunk...
Ahj, nem nekem te
buta!! Neked!!Nekem? 😐 Miért is? 😕
Ahj már, nem igaz,
hogy ennyire nem
érted! Hát
behozhatod Felixet!Miért akarnám?
Mert úgyis tudom,
hogy pár hét és
összejöttök! Itt az
idő, ez remek alkalom
hozzá! ❤️❤️Hát ez fantasztikus, de én ezt most itt lezárnám.
Megyek aludni. Jó
éjszakát! 💕💕Jól van, holnap még
beszélünk erről, nem
hagyom ennyiben! 😊
Neked is jó éjt! 😘😘Nem értem, hogy miért van annyira oda ezért az egészért. Néha sok mindent erőltet az emberre.
Miközben behunytam a szemem elképzeltem magam előtt, ahogy én és Felix táncolunk együtt. Nem volt rossz, nem mondom.
Ezzel a gondolattal aludtam el egészen a reggeli ébresztőmig.Másnap reggel eléggé kómásan ébredtem, még anya is megkérdőjelezte, hogy mi a baj.
-Jó reggelt, Kincsem! Mi újság, olyan fáradtnak tűnsz, minden rendben? - kérdezte aggódóan.
-Jó reggelt, igen csak mostanság eléggé rosszul alszok néha...
-Nehéz a suli? Nem lehet, hogy az miatt alszol kevesebbet?
-Nem, nem hiszem. Bírható. Mi a reggeli?
-Készítettem pirítós kenyeret, ha szeretnél ehetsz.
-Rendben, köszönöm!
-Jó étvágyat!
Reggeli után elkészülődtem és indultam is az iskolába, ezúttal gyalog, bátyám ma később indul.
Az iskolába beérve megpillantottam kedves barátnőmet, aki már ott várt rám, ugrálva a terem előtt.
-Jó reggelt, hogy te mindig milyen vidám vagy! - köszöntöttem.
-Még szép! Ugyanis még nem fejeztük be a tegnapi beszélgetésünket. Nekem eléggé annak tűnt. - vigyorgott.
-Nekem nem annyira...
-Miért nem akarsz vele menni? Olyan aranyos a fiú!
-Te honnan is ismered?
-Hát megtaláltam Instagrammon a követőid közt.
-Már értem... De azt még nem, hogy miért pont ő vele kellene mennem?!
-Mert összeillenétek, és csak mert váltottam egy-két szót vele.
-Az sose jó... Mit műveltél? - utálom, mikor Mia valamit elintéz a hátam mögött, sose lesz semmi jó vége...
-Hát ráírtam, hogy nincs-e kedve elmenni veled a bálba, azt is hozzátettem, hogy félénk vagy megkérdezni tőle, ezért írtam én.
-Hogy mi? Mia, te teljesen megőrűltél? - kezdek mérges lenni.
-Nem, dehogy! És képzeld, beleegyezett! Azt írta szívesen elmenne veled. Nem kell megköszönnöd! - vigyorgott elégedett mosollyal.
-Hát nem is fogom, mert az tuti, hogy én nem megyek a bálba.
-Ne csináld már, van párod is!
-Nem érdekel, nem megyek és kész! - zártam le a vitát. Láttam rajta, hogy nem igen tetszik neki, de ez van. Nem szeretem, ha bárki is a hátam mögött csinál olyan dolgokat, amikhez nekem is közöm van.
Sziasztok! Először is remélem, hogy mindenki jól van, és szép napotok volt!❤️ Másodszor pedig nagyon szépen köszönöm, hogy olvassátok sokan a könyvem! Nekem ez sokat jelent!😍💕 Azt gondoltam, hogy senki se fogja, de kellemes meglepetésként ért, hogy ennyien érdeklődöttek vagytok a könyvem iránt! Köszönöm!😊💕Illetve a szavazatokat is nagyon szépen köszönöm!❤️
Legyen további szép napotok!❤️❤️Kiruus out🐰
ESTÁS LEYENDO
You Make Me Crazy [Felix ff.] - Befejezett
FanficA 17 éves Kim Olivia éli megszokott gimnazista életét, ám egy nap szeretett barátnője teljesen megváltoztatta életét. Olyasmit tett, amit nem kellett volna, vagy talán mégis? Sosem tudhatjuk mit hoz a jövő. Néha jót, néha pedig rosszat... Mindez at...