14. Rész

271 13 0
                                    

Nagyon izgultam, remegő lábakkal mentem le a lépcsőn. Mikor Felix megpillantott csodálkozó arccal mért végig.

-Nos, akkor mi megyünk is anya.

-Sziasztok, vigyázzatok magatokra! - öleltük meg egymást és már indultunk is.

-Gyönyörű vagy! - mondta Felix csodálkozva.

-Köszönöm szépen! - kezdek elpirulni... - Te sem panaszkodhatsz!

-Köszönöm! - mosolyodott el.

Amikor megérkeztünk az iskolába, már sokan voltak. Nagyon sok szép báli ruhákat láttunk. Mikor megláttam Miat egyből odarohantam hozzá.

-Sziaa! Nagyon gyönyörű vagy! - ugrott a nyakamba.

-Szia, te is! - viszonoztam az ölelését.

A srácok csak lepacsiztak majd beszélgettünk még párat, míg a többiek meg nem érkeztek. Mikor már a barátaink is kezdtek jönni bementünk a tornaterembe, és egyenest az üdítős pult felé vettük az irányt. Egyébként azt el kell mondjam, hogy szépen megcsinálták. Még egy hatalmas plakát is felkerült "Őszi bál" felirattal az ajtóra.

Miközben iszogattuk a kis pohár puncs üdítőnket azon agyaltam, hogy mennyien eljöttek, elvégre nem volt kötelező. Voltak olyanok is akik barátnőjükkel/haverjukkal jöttek, nem mindenkinek volt párja. Akik együtt jártak, azok együtt mentek, illetve voltak akik külsősöket hoztak.

Egy ideig beszélgettünk a mi kis baráti körünkben, míg meg nem szólalt a közös kedvenc dalunk Miaval... A Love myself Hailee Steinfeld-től!

-Uh! Olivia, gyere! Ez a mi számunk! - azzal a lendülettel húzott is a táncoló tömegbe, aminek hatására hirtelen nem tudtam, hogy reagálni. Szeretek táncolni, de csak barátok és családtagok közt, de Mia úgy táncolt, mintha csak mi ketten lennénk a tornaterembe. Megpróbáltam egy kicsit lazítani magamon és valami tánc szerűt alkotni.
A végére egész jó volt már, kezdtem ráérezni, és nem azzal foglalkozni, hogy vajon mennyien gondolhatják azt, hogy "Te jó ég... Ez meg hogy táncol?"

Egy kis idő elteltével éreztem, hogy valaki  megragadja a derekam, annyira megijedtem, hogy azt sem tudtam mit csináljak! Próbáltam felismerni a kézről az illetőt, de nem jött össze, úgyhogy úgy voltam vele, kioldom magam szoros
öleléséből és megnézem ki az. Mikor mindez megtörtént teljesen lesápadtam, Alex-szel találtam magam szembe, aki igen furcsán táncolt tovább. Nem igazán kedveltem ezt a srácot, ugyanis sokszor piszkált a sulis idők alatt, volt, hogy a hajamat tépte, volt, hogy csak szimplán megszólta az aznapi ruhámat és ilyenek...

-Szerintem van már benne egy-kettő. - nevetett Mia.

-Jó, de honnan szereztek alkoholt? - kérdeztem vissza.

-Ugyan, Olivia... Simán betudnak hozni ide, a tanárok észre sem veszik... Azt hitted, hogy majd nem fognak?! - mondta cinikus hangnemben.

-Nyilván nem, de ebből még később biztosan baj lesz.

-Az már az ő hibájuk, reméljük, hogy okosan kitervelték, még azokra az esetekre is gondoltak, ha mindenki lerészegedik... De nem hiszem, hogy baj lesz ebből, különben is...-forgatta szemét- A tanárok sem gondolhatják komolyan, hogy majd a végzősök nem fognak alkoholt hozni, meg leitatni a fél a sulit.

-Jogos... De akkor sem tartom jó ötletnek, félek, hogy ebből még nagy baj lesz...

-Jaj, hagyd már! Mit foglalkozol vele? Inkább gyere táncolj! - javasolta.

Még egy kis ideig vele táncoltam, majd a többiek is jöttek és kialakítottunk egy kisebb tánc kört, amiben valaki mindig egyedül táncolt (vagy csak próbált) a kör közepén. Folyton váltogattuk magunkat, hogy épp ki legyen a körben, de voltak olyanok is, akik behúztak maguk mellé még egy embert.
Nagyon jól éreztem magam, de egyszer csak vége lett a bulizós zenéknek, és jött egy kért zene, ami lassú volt. Mindenki a partneréhez sietett, úgyhogy én is így tettem, de megelőzött. Mikor megfordultam már ott állt velem szembe, és jobb kezét nyújtva invitált a "táncparkettre".

You Make Me Crazy [Felix ff.] - Befejezett Where stories live. Discover now