1.

1.8K 19 0
                                    

Hanna vagyok 18 éves. Ketten élek apámmal Londonba. 10 éves koromig Budapesten éltem de apukám időközbe egy céget alapított ezért kellett elköltöznünk. Szerettem apukámmal sok időt tölteni viszont sokszor elgondolkozom hogy mégis csak jó lenne neki egy nő. Egyik nap apum egy váratlan bejelentést tett fel. Épp a szobámba néztem az egyik kedvenc sorozatomat.(13 okom volt)
-Szia kincsem. Nem zavarlak sokáig csak annyit szeretnék mondani hogy holnap este étterembe megyünk. Szeretnélek valakinek bemutatni.
*a szemeim kidüllednek*
-Rendben. De mégis kinek? *felvonom a szemöldököm*
-Már 3 hónapja randizok egy csinos hölgyel és úgy gondoltuk hogy már ideje lenne megismerkednetek.
*teljesen meglepődöm és lefagyok* Már 8 éve nem volt senkie és most nagyon boldog vagyok hogy újra talált magának egy párt.
-Rendben apu mindenképp szeretném megismerni*mosolygok*
-Szuper 9re foglaltam asztalt.
-Rendben akkor edzés után sietek haza.*lehet elfelejtettem említeni nektek hogy kézilabdázom*
-Jóéjt. Ne maradj fenn sokáig.
-Okés joéjt. *2kor sikerült elaludnom*
Reggel felkeltem elvégeztem a reggeli rutinom megreggeliztem. Ilyenkor egyedül vagyok mert apum kora reggel már az irodába van. Bezártam magam mögött az ajtót és elindultam a buszra. A suli hamar eltelt és elmentem edzésre.

(A fenti képen én és az apukám vagyunk még nagyon régen.)

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now