Reggel korán felkeltem elvégeztem a reggeli rutinom és már mentem is suliba. Leültem a legjobb barátom mellé Lili mellé.
-Sziiia Lilikém
-Hát szervusz. Mi van veled csajszi elvagy tűnve.
-Huh ne is mondd majd mesélnem kell.
-Ez nem hangzik jól*elhúzza a száját*
-Számits a legrosszabbra.
Suli után elmentünk edzésre. Oda fele beavattam mindenbe hogy apumnak lett egy nője aki a fiával oda költözött hozzánk és az a bizonyos srác konkrétan egy félisten és tegnap este leakart kapni. Miközbe meséltem neki egyszer se szólt közbe. Láttam rajta hogy egyáltalán nem erre számított.
-Hát kb így ennyi ami történt
-Ez mind egyetlen hétvége alatt? *néz rám hatalmas szemekkel*
-Durva mi? És nem tudom mitévő legyek. Ha kerülni kezdem akkor az feltünik apuéknak és azt hiszik nem bírom de ha meg a közelembe van nem tudok másra koncentrálni csak rá.
-Hát ez durva. Szerintem ha teheted maradj a szobádba és hivatkozz arra hogy fáradt vagy vagy hogy sok a lecke. Ha ezt a szülők megtudják.....
-Jaj ne is mondd, bele se merek gondolni.
Edzés után még beszélgettünk egy kicsit aztán haza vitt. Köszöntem apunak meg Rosenak beszéltem velük egy kicsit és fel is mentem. Kiderült hogy Noah nincs itthon. Különös mert már késő van. Na mindegy is. Kihasználtam hogy nincs itt elmentem zuhanyozni és bebujtam az ágyba. *kopognak*
-Szia kincsem. Minden oké?
-Szia apu persze.
-Figyelj Hanna. *leül az ágy szélére* A hétvégén nekem üzleti útra kell mennem Budapestre pár megbeszélésen meg kell jelennem. Azt szeretném kérdezni hogy zavarna e ha ketten maradnátok itthon Noahval?
-Rose is veled tart?
-Igen. De ha még nem jöttök ki olyan jól akkor itthon marad és ő segít nektek hogy megismerjétek egymást egy kicsit
-Erre semmi szükség apu. Megleszünk.
-Rendben aludj jol kincsem joéjt
-Joéjt
Bár egy kicsit tartok attol hogy mi lesz igy. Talán áthivom Lilit a hétvégére. Igen az lesz a legjobb. Éjfél körül hallottam még Noah hangját akkor jött meg. Vajon hol lehetett? Ez volt az utolso gondolatom és be is aludtam.
(A felső képen én és Lili vagyunk.)
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?