19

524 12 2
                                    

-Megnyerjük? *rámnéz lili mosolyogva*
-De meg ám*pacsizok vele*
Első pár dobás nem volt sikeres viszont szerencsére a fiuknak sem. Felváltva dobáltuk. Egyszer én egyszer pedig a lili. Most én jövök. Betaláltam. Hangos sikollyal ünnepeltünk. Már 20 perce játszunk. Elöttünk 3 míg a fiuk elött már csak egy pohár van. Lilivel mi már egész jól állunk szoval igy már elég nehéz. Noah beletalált az egyik pohárba. Én jövök. Nagyon koncentrálok. És eldobom. Sajnos nem talált. De majd a kövi. Sajnos Bence jön aki nagyon ügyes. Természetesen neki is betalál a labda. Nekik könnyű mert ők jol birják a piát. Így már csak egy pohár van elöttünk. Lili jön. Segitek neki egyenesen állni. Megtartom. Probál célozni. Eldobja a labdát ééés egyenesen bele a pohárba.
-Úristen de ügyi vagy. *ugrándozok*
-Khö-köszi
-Már csak egy van csajszi kitartás
Noah nem talált bele. Szoval most rajtam múlik mert ha nem találok bele akkor utánam Bence jön és tuti biztos hogy ő bele talál. Veszek egy mély levegőt, össze szedem magam és eldobom. Megpattan a pohár szélén éés bele a pohárba. Sikítozunk Lilivel. Nagyon büszkék vagyunk magunkra hogy levertünk 2 pasit.
-Ügyesek voltatok. *oda jönnek*
-Tudjuk
-De nagyra vagy *átkarol Bence*
-Van is mire *kinyujtom a nyelvem*
-Szerencsétek volt
-Valld be nyugodtan hogy mi jobbak vagyunk *szol Lili*
-Na gyere kiviszlek inkább a levegőre
Ketten maradtunk Noahval.
-Gyere táncoljunk *behuzom a tömegbe*
-Hozok vizet egy pillanat. Te addig menj nyugodtan. Megtalállak.*kacsint*
-Siess
Bemegyek a tömegbe és amikor találok egy kis helyet ahol szabadon tudok mozogni akkor kezdek el táncolni. Teljesen elvagyok lazulva. Egy magamba táncolok. Egyszercsak két kart érzek a derekamnál. Végre vissza ért Noah. Egymásba simulva táncolunk. Kezei egyre merészebb helyeken jár. Rárakom kezemet az övére hogy leállitsam de ő sokkal erősebb.
-Noah ez már sok.
-Hátra nézek és egy tök idegen pasival nézek szembe.
Elakarok menni de ő magához szorit. Szememmel Noaht keresem. A pasi nyakamat kezdi el puszilgatni. Próbálok ellenállni de ő nem enged.
-Gyere édes menjünk fel.
-Mi? Nem!
-Ugyan már. Az előbb olyan laza voltál.
-Eressz el! *kiabálok de a zene miatt nem is hallani.*
-Elkezd a lépcső felé rángatni. *hol vagy Noah*
Előre enged a lépcsőn de nem akarok menni. Felkap a vállára mint egy zsákot. Ekkor meglátom Noaht. Kiabálni kezdek. Látom hogy engem keres amikor felpillant a lépcsőre. Szembe néz velem és annyi időm maradt hogy kezem felé nyújtom segitség kérésként. A pasas bevisz a szobámba. Lerak az ágyra, bezárja az ajtót és vissza jön. Sírni kezdek.
-Ne sírj hercegnő. Minden rendben lesz. *hajamat simogatja*
Lábamat simogatja egyre feljebb amikor elhúzódok. Abban a pillanatban lekever egy akkora pofont hogy zsibbadni kezdett az egész arcom. Nem akartam sírni de annyira fájt hogy egy két könny kijött. Kiabálni kezdtem.
-Noah! Segíts!
Befogja a számat, az ágyra szorít, másik kezével leveszi a bugyimat. Épp a cipzárjával szarakodik. Ekkor elenged hogy gyors lehuzza a sliccét ekkor rugok rajta egyet de mindig elfelejtem hogy erős, ezért mire felálhattam volna két kezem leszorítja és felém hajol.
-Hagyjon kérem
-Miért tenném? *nevet*
A könnyeimtől már nem látok. Kopogást hallok.
-Noah! *kiabálok* Noah segíts!

Sziasztok! Ha tetszik a történetem akkor kérlek jelezzétek így tudom hogy megéri e folytatnom.
Legyen szép napotok! Puszi.

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now