Reggel felkeltem elkészülödtem. Lementem reggelizni. Meglep hogy ilyenkor futok össze Noahval. Általába még aludni szokott.
- Joreggelt
-Joreggelt édes *mosolyog* Elvigyelek suliba?
-Nem kell köszi. Egy barátnőmmel találkozom.
-Rendben
Elköszöntem tőle és már mentem is a buszra. Közbe irtam Lilinek hogy megvár e a suli elött de nem válaszolt.
Már becsengettek szoval siettem fel. Hol lehet ez a lány? Egész nap nem hallottam felőle semmit. Ha hivtam kivolt kapcsolva és még a reggeli üzenetemre se válaszolt. Nélküle kellett mennem edzésre. Edzésen se tudtak a csajok rola semmit. Ezért elhatároztam hogy elmegyek hozzá. Edzés végén bejelentette az edző hogy hétvégén meccs lesz. Gyors átöltöztem elköszöntem a lányoktol és siettem is hozzá. Probáltam még párszor hivni de semmi. Oda érve anyukája nyitott nekem ajtót.
-Sziia Hanna mi járatban?
-Hello Lili miatt jöttem. Egész nap nem tudok rola semmit és már aggódom.
-Ooooh *elkomorodik* Lili fenn van a szobájába és alszik. 40 fokos a láza szegénynek. Itt volt nála az orvos azt mondta ma nincs suli. Lassan visszük be a korházba mert itt nem tudunk rá folyamatosan figyelni.
-Jézusom szegény lány. Benézhetek hozzá?
-Persze menj csak. Addig össze pakolom pár cuccát.
Elindultam felfelé. De mégis hogy lett hirtelen ilyen beteg? Bementem a szobájába. Még mindig aludt. Nagyon rossz volt így látni. Nem akartam felkelteni szóval még kimentem anyukájához beszélgetni. Megkértem hogy majd értesítsen ha van valami változás. Elköszöntem tőle és haza mentem. Apuék még sehol nem voltak. De ami jobban meglep hogy Noah sem.
Felmentem a szobámba tanultam, leckét irtam és utána lefeküdtem sorozatot nézni. 2 órával később hallottam hogy megjött Noah. Bele se merek gondolni mi lesz ha csak ketten leszünk itthon. Ha túl sokáig kerülöm akkor vagy ő is kerülni kezd vagy pedig majd ő keres engem. Nem tudom melyik lenne a jobb. Gondoltam teszek egy kört a lakásba hogy haza értek e már a felnőttek. Olyan lendülettel indultam el hogy szó szerinte bele futottam Noahba. Mellkasán koppant a fejem majd hátra estem.
-Jaj kislány hova rohansz így. Ég a ház?
-Jaj a fejem. Miből van a mellkasod?
-Izomból, miből lenne? Na gyere ne ülj a földön.*felsegített*
-Kössz
-Figyi anyuék már itt vannak szooooval nem itt akarok erről beszélni. Gyere egy picit *megragadja a csuklom és bevezet a szobájába*
Mit akarhat? A fürdős esetről akar beszélni talán? Az nagyon kínos lenne.
-Na szóval. A hétvégére ugye eltűnnek a felnőttek. És arra gondoltam hogy csaphatnánk egy házi bulit. *vigyorog*
Ez az eddigi legjobb ötlete. Akkor nem csak kettesbe lennénk és eltudom terelni a figyelmem előle.
-Szuper benne vagyok
(Akkor még nem tudtam milyen bonyodalmak lesznek)
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?