5 perce bámulok magam elé és nem tudom mit mondjak. Egy szó sem jön. Noah érdeklődően méreget és várja hogy mondjak valamit.
-Kérlek ne akadj ki *megfogja a kezem* Soha nem bántanék ártatlan embereket. Sajnos így alakultak a dolgok de hidd el hogy nem így terveztem. Viszont ennek hatására már nem csesztetnek és nyugdtom lehet.
-Noah. Nekem ez most sok. Meg kell emésztenem.
-Persze megértem
-Sajnálom
-Semmi gond. Csak nem akarom hogy félj tőlem
-Nem igérek semmit
Ezután csak csendbe ültünk. Átkarolt és igy bámultuk a tavat. Fejem a vállára hajtottam. Mélyen beszivtam az illatát és rájöttem hogy hiába csinálta azt amit. Én szeretem őt.
-Noah
-Mondjad baba
-Nem indulunk el vissza fele? Kezdek álmos lenni.
-De persze. Csak még had lopjak egy csókot
Ahogy megcsókolt abban a pillanatban kiment a fejemből a története, annyira érzelmes és vad volt egyszerre. Elvesztem csókunkba. Elhúzódtam és felnéztem rá. Szeretlek Noah. Ha tudsz nekem bizonyítani hogy tényleg jó ember vagy engem nem zavar a multad.
-Rendben. Én is szeretlek hercegnő.
Elindultunk haza fele de persze nem fogtuk egymás kezét. Ezek után nehéz volt kibirni hogy egy pillanatra se bujjak hozzá. Amint haza értünk a szobája felé vettem az irányt hogy én ma ott alszom. Anyuék ugyis mennek reggel dolgozni.
-Hova hova? *sugja Noah*
-Veled alszom ma
-Nana, persze jo lenne de nem szabad te is nagyon jol tudod
-Igen tudom *legubbasztom a fejem
-Naaaa ne csináld ezt *eltakarja a szemét*
Boci szemekkel nézek fel rá
-Jolvan gyere de ha észre veszik akkor ki kell találni valami áll sztorit. Majd elővesszük az xboxot.
-Szupiii *beis bujtam az ágyba*
Szorosan oda bujtam mellé és beis aludtam. Néha néha megébredtem hogy Noah még fennt vagy és a hajammal játszik. Túl fáradt voltam ahhoz hogy megszólaljak azonnal vissza is aludtam. Reggel arra keltünk hogy valaki rátámaszkodott a csengőre.
Lefutottam és kitéptem az ajtót hogy végre megtudjam ki a fene az.
-Lili! Tudod mennyi az idő?
-Hanna! Tudod mennyit hívtalak? Azt hittem meghaltál.
-Elfoglalt voltam.
Ekkor ért le Noah egy száll alsó naciba
-Igen azt látom *vigyorog
-Bolond. Nem volt semmi
-Na persze
-Tényleg nem *szólal meg Noah
-Wow. Na mindegy is. Meg kell beszélnünk a partit. Ugye tarthatjuk itt.
-Ezt még megkérdem
-Szupi
-Na de most rohanok bevásárolni aztán délután vissza jövök érted és elmegyünk rucit venni. Elküldöm az üziket és rád hagyom a házat. Na puszi csajszi. Szervusz Noah.
Na akkor azt hiszem valahogy el kell küldenem itthonrol anyuékat. Király.Sziasztok nehari ez egy kicsit lapos lett de még sok sok izgalmakkal készülök. Remélem várjátok.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?