Roseal mindent előkészítettünk. Kimentem megnézni hogy haladnak apuék. Ahogy látom jól elbeszélgetnek. Noah rám nézett. Rám mosolygott, vissza mosolyogtam.
-Hogy haladtok?
-Mi már készen vagyunk egy ideje. Rátok várunk csak.
-Akkor megyek és hozom a cuccokat.
-Megyek segítek. *utánam jött Noah*
Előre engedett az ajtónál és ha jól éreztem egy picit hozzá ért a fenekemhez de alig éreztem. Gyors a hátamra helyezte kezét úgy engedett előre. Felnéztem rá mosolyogva és megköszöntem. Érintése nagyon jól esett. Tisztába vagyok vele hogy nem kéne tetszenie....de mégiscsak egy félistenről van szó.
-Azt hagyd csak majd én viszem. Ez túl nehéz lesz neked édes. *kikapja a kezemből a husikkal teli tálat*
Édes? Jézusom! Felkeltek a pillangók a hasamban és teljesen elpirultam. Remélem Rose nincs a közelbe.
-Köszi *mosolygok*
Kivittük apunak a kajákat. Közbe Rose is kijött. Megterítettünk. Vacsora közbe beszélgettünk, jól éreztük magunkat. Noah ült mellettem. Végig éreztem az illatát. Sokszor egy-egy pillanatra rá pillantottam, gyors végig mértem, megbizonyosodtam róla hogy még mindig nagyon jól néz ki és tovább beszélgettem apuékkal. A sok kaja és a sok csevegés után bepakoltunk és én elindultam fel zuhanyozni. A szobámba levetkőztem, magam köré raktam egy törölközőt kimentem a folyosora és bementem a fürdőbe. Amikor beléptem Noah csupasz felső teste fogadott. Már pont végezhetett mert nagy volt a pára.
-Jaj neharagudj nem hallottalak.
-Semmi gond már épp végeztem. *közbe a tekintetét le se vette rólam.*
-Fejezd csak be késöbb vissza jövök
Elindultam kifele de megcsuszott a lábam. A kezem nem akartam levenni a törölközőről hogy véletlenül se lássa a csupasz testem. Noah mellkasán landoltam.
-Hoppá vigyázz kislány.*el se akart engedni.* már egy ideje egymást méregetjük amikor azt veszem észre hogy ajkai közelednek. Nem szabad!
-Köszi hogy elkaptál és bocsi. *össze szedtem magam és gyors elviharoztam*
Ez durva volt. Mégis mi volt a célja? Megakart csókolni? Apu és Rose nagyon mérgesek lennének. Lehet jobb lenne ha kerülném egy picit. Ha a közelembe van nem tudok magamon uralkodni.
10 percel késöbb vissza mentem a fürdőbe. Lezuhanyoztam és ágyba bújtam.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?