-Nem, nem tudom.
-.....
-Jah majd akkor még dumálunk.
Letette a telefont. Gyors felmentem a fürdőbe és megnyitottam a vizet.
-Itt is vagyok.
Beültünk a kádba. Noah mellkasának dőltem. Nagy csend volt. Egyikünk se szólt a másikhoz és ez nagyon kellemetlen volt. Elkezdte simogatni a vállam, a hajammal játszott de nem szólt semmit.
-Baj van Noah? *rá sem nézek*
-Nem tudom.
-Hogy érted hogy nem tudod?
-Hát nem tudom hogy most ezután az eset után köztünk lett e valami baj meg hogy az a faszi vissza tér e vagy csak egyszer próbálkozott be, nem tudom. És ez nagyon kiakasztó mivel nem tudom hogy tudnék segíteni. Megakarlak óvni de most tehetetlennek érzem magam.
-És kivel beszéltél? *ezt lehet nem kellett volna*
-Hallgatóztál?
-Nem dehogy csak ahogy mentem fel hallottam hogy beszélsz valakivel.
-Egy haveromat hívtam. Talán ő tud segíteni. *nagy levegőt vesz* De most próbáljunk egymásra koncentrálni kérlek. *átölel*
-Jolvan.
Megfürödtünk. Fogmosás közbe hallottunk egy ajtó csapódást. Egymásra nézünk.
-Bassza meg *mondjuk egyszerre*
-Siess baba megjöttek.
Noah bement a szobájába de elötte adott egy gyors puszit ami jól esett én meg nagy levegőt vettem és mintha semmi sem történt volna lazán lementem anyuékhoz.
-Sziasztok. Milyen volt a wellnes?
-Szia. Huh hát valami csodálatos.
-Szuper.
-És a buli hogy sikerült?
-Csak a szokásos. Mindenki sokat ivott és sokat táncoltunk.
-Jolvan. Noah merre van?
-Gondolom a szobájába. Elmenni nem láttam.
-Akkor felmegyek köszönök neki is aztán megyek pihenni.
-Én is megyek aludni. Joéjt mindenkinek. *intettem egyet*
Felmentem a szobámba. Megvártam amíg Rose kimegy Noahtól és hagytam neki egy joéjt üzenetet.
Egy új üzenete érkezett.
Ismeretlen: Aludj jól hercegnő.
Jaj már megint. Kezdek félni. De Noah ígyis kivan akadva nem kéne ezzel is terhelnem. Nem válaszoltam neki akárki is legyen az.
Nehezen aludtam el az éjjel. Féltem.
Reggel nagyon fáradtan kelltem fel. Lementem reggelizni. Mindenki a konyhába volt és beszélgettek.
-Joreggelt.
-Joreggelt. Gyere csináltunk neked is reggelit egyél.*mosolyog rám Rose*
-Olyan nyomott vagy kincsem.
-Igen mert nehezen tudtam elaludni az éjjel.
-Pedig lassan újra kezdődnek az edzések. Ha nem akarsz lejjebb kerülni akkor el kellene kezdened egy kicsit ráedzeni.
-Rendben apu így lesz.
Megettem a reggelit és felmentem a szobámba. Késő délutánig sorozatot néztem majd amikor már lemenőbe volt a nap akkor elindultam futni egy kicsit. Legalább kiszellőzik a fejem.
Legalábbis azt hittem amíg nem indultam el.....
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?