-Jézusom Noah a kezed *szám elé kapom a kezem* Mégis mi történt?
-Hanna most ne. *felszisszen*
-Gyere a fürdőbe. Nem néz ki valami jól.
Bementünk a fürdőbe. Ő a kád szélére ült én pedig elő kerestem az első segélyt.
-Mi történt veled? *mélyen a szemébe nézek*
-Nézd Hanna. *felsóhajt* Szóval a fű amit a buliba szívtunk el. Lopott volt.
Kidüllednek a szemeim.
-Hogy mi? De mégis ki....
-Elintézem ne aggódj kérlek. Valami idiota hozta a cuccot. Meg akartuk keresni hogy segitsünk neki de eltűnt. A házánál volt pár srác. Azt hitték mi voltunk és verekedésre került a sor.
-Uramisten. De ugye nem lett semmi bajod? *méregettem*
-Nem dehogy. Ne aggodj szépség. *megsimogatja az arcom közbe rám mosolyog* Nem lesz gond.
Aggódva rá nézek. Bele se tudok gondolni mi fog történni.
-Naaaa ne szomorkodj. Gyere ide te. *magához húz és szorosan megölel*
-Csak vigyázz magadra kérlek.
-Rendben. *a hátam simogatja*
Bekötöttem a kezét. Egy nagy vágás volt rajta. Nem hiszem el hogy egy buli ennyi bajt hozhat. Apuék 2 nap mulva jönnek haza. 2 nap nem elég ahhoz hogy mindezt elfelejtsem és úgy tegyek mintha semmi sem történt volna.
Este 8 körül lehet. A kanapén fekszem már pizsamába. Valami valóság show megy a tvbe. Eléggé elbambulhattam mert arra eszméltem fel hogy Noah a szemem elött legyez.
-Héj kislány itt vagy?
-Mi? Bocs. Elbambultam.
-Igen észre vettem*nevet* Mit nézel?
-Öhm nem tudom. *nevetek*
-Nem jössz fel? Nézünk valami filmet.
-Okes. Lekapcsolom a villanyokat meg bezárom az ajtót és megyek is.
-Szuper.
Noah felment én meg körbe szaladtam a lakáson és amikor indultam fel egy hatalmas dörrenést hallottam. Hangosan felsikitottam mert iszonyatosan megilyedtem.
-Héjhéjhéj. Semmi baj. Ez csak egy vihar. *siet hozzám Noah*
-Baszki nagyon megilyedtem.
-Na gyere te kis pisis.
-Látom jól szórakozol.
-Én? Ugyan.
-Szerintem nem csak én vagyok egyedűl a világon aki fèl a viharban.
Leültem az ágyára és elkezdtem nézegetni a filmeket hogy mit nézzünk.
-Na gyere buj be aztán nézzünk valamit.
Úgyis tettem. Kiválasztottam a halálos iramban egyik részét, elindítottam majd mellé feküdtem. Az ég nagyot dörrent és a hangtól kicsit össze rezzentem.
-Noah.....
-Gyere. *kitárta karját hogy odabujhassak*
-Köszi. *örömmel bujtam oda hozzá, magunkra húzta a takarót.*
Fejemet Noah mellkasán pihentettem. A hajammal játszott közbe ami nagyon jó érzés volt. Eleinte még amikor megdörrent az ég kicsit jobban oda bujtam aztán később már nem is vettem észre a vihart. Amikor már éppenhogy nem aludtam be mozgolodni kezdett.
-Szépség elaludtál?
-Nem. *mondom álmos hanggal majd felnézek rá mosolyogva*
-Gyönyörű vagy. *mélyen a szemembe néz*
Államat maga felé húzza. Majd ajkamon az övét érzem. Adott egy puszit. Szemébe nézek.
-Látom mit akarsz mondani. De nem kell megtudniuk.
-És mégis hogy akarod ezt eltitkolni?
-Bármit megtennék érted.
-Noah....*könnyes lesz a szemem*
Hirtelen annyi minden történt...a fű, a tegnap este, Noah keze, most ez. Nem birtam tovabb előtörtek a krokodil könnyek. Amugy nem szoktam gyakran sírni.
-Sssssh. Tudom ez most sok egyszerre. De tudnod kell hogy én itt vagyok veled. *felül és ölébe ültet*
-Vigyázni fogok rád ès akár a világ végéig elmegyek veled.
Nem tudtam mit mondjak. Elszégyeltem magam hogy elötte kezdtem el sírni. Nem akarom hogy azt higgye hogy gyenge vagyok. Csak megöleltem és magamba szívtam az illatát ami hamar meg yugtatott.
-Aludjunk. Holnap megbeszélünk mindent de most pihenned kell.
Elfeküdtem mellette. Ő szorosan átölelt és már aludtunk is.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?