Edzésen szokás szerint erősítettünk. Gyors átöltöztem majd siettem haza hogy készülhessek a vacsira. Nagyon kiváncsi vagyok már a nőre. Haza érve felszaladtam a szobámba és a ruháimat kezdtem el túrni.
*kopognak az ajtómon*
-Szia apu. Nem is hallottam hogy megjöttél.
-Szia kincsem. Milyen napod volt?
-Hát a suli eltelt, az edzés pedig kimerítő volt.
-Szuper. Hagylak készülődni.
Összeraktam egy elegáns outfittet.Elmentem zuhanyozni, begöndörítettem a hajam, felraktam egy natur rúzst és megcsináltam a szemöldököm. Felöltöztem majd lementem apuhoz.
-Jól nézel ki apu. *sötét öltöny világoskék inggel és egy fekete lakkcipőbe öltözött*
-Te is csinos vagy kincsem. Na gyere induljunk.
Az étteremhez érve izgulni kezdtem. Elfoglaltuk a helyünket és miközbe vártunk kikértük az italokat.
-Sziasztok. *meghallok egy női hangog* Neharagudjatok hogy késtem.
-Szia. *apu ad két puszit az arcára* Ugyan semmi gond. Had mutassam be a lányomat Hannát. Hanna ő itt Rose.
*kezet fogok vele*
-Hello. *mosolygok*
-Szia. Már nagyon sokat hallottam rolad. Nagyon vártam már ezt a találkozást.
-Én is ugyszint vártam már.
*kikértük a vacsit és hosszadalmasan elbeszélgettünk*
Megtudtam hogy a cégnél találkoztak elöszőr. Apunál dolgozik titkárnőként.
-Kislányom el szeretnénk mondani neked valamit.
*ez nem kezdődik jól*
-Én és Rose azon gondolkoztunk hogy mi lenne ha ő és a fia Noah oda költözne hozzánk.
*hirtelen félre nyelek*
-Hogy mi? Nem korai ez?
-Nézd ez nagyon komoly ami köztünk van és nem akarunk tovább várni.
-Hát jolvan. Össze is akartok házasodni?
-Azzal még várunk. Össze hangolódunk és utána mindent a maga idején.
Láttam rajtuk hogy mennyire szeretik egymást. Jó volt aput újra igazán boldognak látni.
2 óra mulva már az ágyamba feküdtem pizsiba alvásra készen. Nem tudva hogy a hétvégém milyen zűrös lesz.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?