20.

541 11 0
                                    

-Segítség! *kiabálok amennyire csak bírok, könnyeim egyre sűrűbben folynak*
-Kussoln vagy kénytelen vagyok még egy pofont adni szép kis pofikádra*megsimogatja az arcom* Nem bántalak hercegnő. Csak bulizunk.
-Hagyjon! *lökök rajta egyet* Valaki segítsen kéreeem! *ordítok*
Egy pillantás alatt akár csak egy rongybabát úgy felkapott és hasra fektetett. Egyik kezével lefogta kezeimet a másikkal meg a szoknyámmal babrált. Mocorgást hallok az ajtó felöl.
-Segítség. Valaki segítsen! *kiabálok*
-Kussolj te rib@nc. *rácsap a fenekemre*
Egyszercsak valaki berugja az ajtót.
-Hé haver menj már ki.
Meg se mertem fordulni. Reszkettem a félelemtől. Összekuporodva hallgattam ahogy bunyoznak. Becsuktam a szemem és imádkoztam hogy kiüsse azt a barmit akárki is jött be. Egy nagy huppanást hallok. Valaki leül mellém.
-Héj minden oké. Vége van. *megsimogatja a fejem amitől összébb húzom magam* Jesszus te reszketsz. Lili Bence vagy minden okés már.
Felnézek. Tényleg ő volt az. Egyik kezével átkarolt a másikkal pedig valakit felhívott.
-Cső megtaláltam. Ja a szobájába. Okes. *letette* Ez kemény volt de már vége van. *hátamat kezdi aimogatni de egyszerűen nem tudok megnyugodni, ennyire még sosem féltem*
Ideért Lilinés Noah is. Oda siettek hozzám. Bence elmesélte nekik mi történt azután hogy ő bejött.
-Lili küldjetek el mindenkit. *szol Noah*
-Rendben.
Lement Bencével. Noah leült az ágyra és az ölébe húzott. Még mindig sírtam. Nem mondott semmit. Szorosan megölelt, adott egy puszit a homlokomra és simogatni kezdte a hátam.
-Nagyon sajnálom. *szorít magához* Nem kellett volna egyedűl hagynom téged.
-Nem tudhattad.
-De mégis hogy történt ez hercegnőm?
Elmeséltem neki minden kis részletet. Néha néha meg kellett hogy álljak mivel a könnyeim újra elő akartak törni, ilyenkor Noah mindig sajnálkozva nézett rám. Amikor befejeztem akkor vettem észre hogy csend lett.
-Elment mindenki. *jött Lili*
-Szuper köszönöm
-Rendben lesztek?
-Persze. De nektek nem kell elmenni nyugodtan maradjatok.
-Aludhatnánk mi a te szobádba? *kérdezem gyors Noahtol mielött felajánlja nekik*
-Persze babám.
Átmentünk. Bence vissza rakta a szobám ajtaját hál istennek nem lett olyan nagy baja de azért majd újat kell vennünk holnap. Leültem Noah ágyára.
-Gyere zuhanyozz le elöbb
-Jolvan.*elindultam a fürdő felé* Noah *vissza fordulok*
-Igen?
-Gyere velem
-Biztos?
Bolintok*kinyujtom felé a kezeim mint ahogy a kisgyerekek amikor azt akarják hogy felvegyék őket*
Noah csak mosolyog és mintha egy tollpihe lennék felkap, ad egy puszit és elindulunk. Fejem a vállán pihentetem.
Amikor beérünk letesz a mosogép tetejére és megengedi a zuhanyt. Odajön elém és mélyen a szemembe néz.
-Nagyon sajnálom a mai dolgot babám. Elhanyagoltalak és ez nagyon bánt. Meg tudsz nekem bocsátani?
-Noah *két kezem közé veszem arcát* Én egyáltalán nem hibáztatlak téged. Láttam hogy észre vettél a lépcsőn. Tudtam hogy megfogsz keresni és nagyon szépen köszönöm.
-Nem én voltam hanem Bence.
-De ha nem szólsz neki akkor ő nem is keresett volna
-Jo az igaz....de akkor is bánt ez a dolog. Ezentúl mindentől óvni foglak baba. Szeretlek.
-Én is szeretlek. *megölelem*
Levetkőztünk és beálltunk a zuhany alá. Semmi extra nem történt. Noah nem akart semmivel beprobálkozni amit nagyon köszönök mivel ezek után elment a kedvem minden féle intim dologtól. Magam köré tekertem a törölközőm. Bementem Noah szobájába és a szekrényébe kerestem egy polot amibe aludhatok. Az egyik alsóját is kölcsön vettem.
-Csini vagy *mosolyog*
-Köszi
-Na gyere bujj ide*kinyujtja kezét felém*
Bemásztam mellé és szorosan odabujtam hozzá. Noah bekapcsolta a tvt és ennek nagyon örültem de szerintem ezt ő is tudja hogy mostanába csak tv mellett tudok aludni.
Még egy kicsit néztünk valami filmet és én hamar el is aludtam ami szerintem annak köszönhető hogy Noah végig simogatott. Nagyon megnyugtatott a közelsége és 100%osan biztonságban éreztem magam.

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now