18.

538 11 0
                                    

Eddig egész jól alakul a buli. Mindenki jól érzi magát. Van aki táncol, van aki csak beszélget de mégis nagyon jo a hangulat. Azt veszem észre hogy egyre többen vagyunk. Ugy vagyok vele amig nem kezdenek el rombolni vagy verekedni addig nem zavar. Noahval ketten ilyenkor felszabadultabbak vagyunk de azért ilyenkor is muszály vissza fogni magunkat. Fogalmam sincs hogy mi lesz kettőnkel. Na de most nem ezen kéne agyalnom a saját bulimon. Oda megyek lilihez látom egyedűl ácsorog a konyhába.
-Hát te? Miért nem bulizol?
-Na végre. Már 10 perce nem láttam ismerős arcot.
-Bence?
-Fogalmam sincs. Lehet megint csocsóznak vagy valami hülye játékot játszanak.
-Megkeressük őket?
-Persze. Amugy minden oké veletek? Noahval?
-Igen persze. *lehet egy picit hamar rávágtam de Lilinek erről az egyről sajnos nem mesélhetek.*
-Ooooh hát ez nem volt valami bíztató*megáll elöttem* Mi a baj csajszi?
-Hát *leülök az egyik napozó ágyra Lili velem szembe szintén* tudod azért nekünk nem olyan könnyű. Egész nap úgy tenni a szüleink elött mintha csak egy szimpla testvéri szeretet alakult volna ki köztünk. Minden egyes mozdulatra, tekintetre és szavunkra oda kell figyelni mert egy apro hibát is vétünk akkor nekünk annyi. *a végén már kifolyt a könnyem*
-Jaj csajszi. Hát igen nem könnyű ez. De tudom hogy erős vagy és amig nem találtok erre egy megoldást addig ketten együtt kibirjátok. *megölel*
-Igen. Csak attól félek hogy erre nincs megoldás.
-Mindenre van.
-Na mizu csajok? *jön Bence és Noah*
-Szuper. Akkor miért nem buliztok?
-Mert most beszélgetünk.
-Mi a pletyka tárgya? *rámnéz és észre veszi hogy sirtam* Minden oké Hanna?
-Persze
-Gyere szivem hagyjuk őket kettesbe. Úgyis szomjas lettem. *feláll lili és elmegy Bencével*
*Noah leül mellém és átkarol*
-Mi a baj baba?
-Semmi csak lili rákérdezett hogy minden okés e és megérezte hogy van valami de nem akartam elmondani amit te mondtal nekem egyik nap ezért kiöntöttem neki a lelkem hogy milyen nehéz a szüleink elött eljátszani a két testvérpárt.
-Jolvan semmi baj. Igen nagyon nehéz de én úgy vagyok vele hogy inkább megküzdök ezzel minthogy elhagyjalak.
-Igen én is így gondolom ne értsd félre csak most így a pia is elgyengitett lelkileg.
-És ha felkérlek egy táncra az segitene az elgyengült lelkednek?
-Biztosan
-Akkor gyere hercegnő
Bementünk a tömegbe. Nem is láttam ismerős arcot. Ittunk még egyet gyors és mentünk táncolni. Hátulról átölelt és  ráztuk magunkat.
20 perc mulva már teljesen egyé váltunk és nem érdekelt senki és semmi. Noah a nyakam kezdte el puszilgatni aztán ez átment egy kisebb csókcsatába. Majd még egybe és még egybe. Nem tudtunk betelni egymással.
-Gyere menjünk fel. *súgja a fülembe*
Felvezett a lépcsőn és bementünk a szobájába. Bezárta az ajtót és magával rántott az ágyba. Itt még smároltunk egy pár percet. Utána minden aminek megkellett történnie az meg is történt.
Nagyon jó volt. 40 perc után már az ágyon fekve lihegve próbáltunk levegőhöz jutni. Nem kellett vissza fogni magunkat mert a zárt ajtónál is fülsüketítően hangos volt a zene. Felöltöztünk. Még egy kicsit kettesbe maradtunk és megbeszéltük hogy ezentúl a Liliékkel folytatjuk a bulit. Lementünk és tartottunk egy kis sörpong versenyt. Én Lilivel Noah pedig Bencével volt egy csapatba.
Elkezdtük a versenyt....

Tiltott szerelemWhere stories live. Discover now