Újra parti. Fogalmam sincs hogy mit mondjak apuéknak. Hamarosan haza érnek ugyhogy hamar össze szedem a gondolataim. Noah elment bevásárolni én meg elkezdtem rendet rakni meg előkészíteni a poharakat meg ilyenek.
-Megjöttünk. Gyerekek. *szól apa*
-Sziasztok, itt vagyok a konyhába.
-Noah?
-Elment vásárolni
-Oooh szuper akkor felhivom miket vegyen még *félre vonult Rose*
-Apu....*közeledek picit félénken*
-Tessék kincsem
-Nem akarok bunkó lenni csak
-Na ez jol kezdődik*nevet*
-Lilivel tartunk egy bulit és itt szeretnénk megtartani mert Lilinél kicsi a hely.
-Mert? Mennyi embert hívtatok meg?
-Nem sokat de aztán egy két ember meghív valakit aki szintén és igy tovább
-Jaj babszem. Egy feltétellel. *feltartja mutató ujját* Ha nem törtök össze semmit és másnap amikor haza érünk rend lesz.
-Megígérem apu. Köszönöm. *megölelem* És akkor ti addig hova mentek?
-Elviszem egy kicsit velneszezni. Biztosan élvezni foglya és nem bánja ha elmegyünk.
-Rendben. Akkor én fel is megyek és előkészítem a ruhám.
Felmentem és egy fél óra keresgélésbe telt de a gardrób mélyén megtaláltam a tökéletes ruhám. (Akit érdekel a fenti képen megnézheti)
Anyuék el is mentek aminek örülök. Kidekoráltam a kertet a szokásos módon. Fények, gyertyák a medencébe stb. Megérkezett Noah is. Nyakába ugrottam és adtam neki egy csókot.
-Szia. Anyuék?
-Elmentek nyugi.
-Hogy sikerült lerázni őket?
-Apu meglepi Roset egy kis kiruccanással.
-Tökéletes. Imádom a faterod.
-Én meg téged. *össze érintem homlokunk*
-Én is téged *ad egy puszit* viszont készülődjünk mert eltelt azért az idő.
-Jolvan de még egyet kérek
Kaptam még egy puszit aztán elkezdtük kiburogatni a kajákat, a piákat behűtöttük. Felmentünk öltözködni. Én gyors lezuhanyoztam, a hajam felkötöttem és begöndörítettem. Megcsináltam a szemöldököm. Nagyon nem akarok sminkelni mert ha melegem lesz el fog kenődni valamennyire. Felvettem a ruhám és egy magassarkú szandált. Lementem átnéztem mindent. Hallottam hogy Noah jön lefele szóval gyors megigazítottam magam.
-Azta mindenit. Megállt egy helybe.
-Mi a baj?
-Nincsen baj baba. Gyönyörű vagy *bámul*
-Köszönöm. Te is jól nézel ki
*csengetnek*
Lili és Bence jöttek meg.
-Azta mindenit csajszi te aztán kipakoltál mindent. Szép vagy szivem. *megölel*
-Te sem panaszkodhatsz. Gyönyörű vagy ebbe a ruhába.
-Gyere csináljunk pár képet amig józanok vagyunk.
Felmentünk és csináltunk pár jó képetaztán le is mentünk mert lassan jönnek a többiek. Beszélgettünk még Noahval meg Bencével aztán szépen lassan gyülekezni kezdtek az emberek.
Elkezdődött a party.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?