Aztán egy nem várt személy bukkant fel. Noah épp bele akart kezdeni valamibe amikor hallottunk egy köhintést mögöttünk. Egyszerre fordultunk meg.
-Teso! Hát te meg mit keresel itt? *lepődik meg Noah amint meg pillantja Bencét*
-Na és te csajszi? Azt mondtad otthon fekszel. *nézek meglepődve Lilivel*
-Na várjunk csak...Ti együtt vagytok?
-Hát mi sem gondoltuk volna hogy itt találunk titeket*vakarja a tarkóját Bence* De amugy igen *átkarolja Lilit* már egy ideje együtt vagyunk.
-Na de most ti. Ti amugy nem mostohál vagytok? *kérdezi Bence*
Lili csak mosolygott mivel őt már beavattam korábban.
-Öhm jah, azok vagyunk. *zavarba jön Noah*
-De gondolom több van köztetek mert ha még várunk egy percet szinte biztos vagyok benne hogy rávetetted volna magad*vigyorog Bence*
-Ja valószínüleg ez történt volna *rámnéz mosolyogva* De látom akkor ti is itt bujkáltok. Viszont nem lenne jó ha ez kiderülne *aggodva néz rájuk*
-Persze tesó tartom a szám, nincs para. De akkor cserébe ti is megőrzitek a titkunkat.
-Áll az alku.
Bár nem értem ők miért titkolják.
A nap többi részén még csobbantunk egyet, én elvonultam Lilivel beszélgetni egy kicsit és elmesélte hogy Bencével nagyon sokat beszélgettek mielött össze jöttek. Egyszer elhivta magához de a szüleinek nagyon nem szimpatikus ezért nem akarják híresztelni a kapcsolatukat. Csaptunk egy kisebb bulit a hajon. Táncoltunk, koktéloztunk, elbolondoztunk. Aztán este elindultunk haza fele. 11körül haza értünk. Én egyből mentem tusolni. Hosszasan zuhanyoztam. Zenét is indítottam meg minden. Hirtelen két kezet éreztem a derekam körül. Nagyon megilyedtem a hirtelen érintéstől szóval sikitottam egy nagyot.
-Nyugi hercegnő. *nyakamra ad egy puszit* Nem gond ha csatlakozom?
-Öhm nem*probalom takarni magam*
-Ne légy szégyellős. Nagyon jól nézel ki. *karjai feljebb csúsztak*
-Mire készülsz?
Nem mondott semmit. Adott egy hosszu csokot, közbe kezeinkel izgattuk egymást majd megfordított és innen már kitudjátok találni hogy mi történt. Kb 1 óráig kényeztettük egymást a zuhany alatt. Fantasztikus volt. Bebujtunk az ágyba és el is nyomott minket az álom.
-Mielött elaludtam volna éreztem hogy Noah simogat és puszit is adott.
Reggel nagy zajra keltünk. Rose állt az ajtóba.
-Jóreggelt álomszuszékok. *furcsán vizslat minket*
-Öhm szia anyu. Hány óra van?
-11 *néz a karórájára*
-Huh akkor tényleg jól elaludtunk. *mosolyog rám Noah* Huh anyu képzeld el tegnap este xboxozni kezdtünk és nem is tudom meddig nyomattuk. Talán 2-3 körül kapcsoltam le.
Levágtam mit csinál Noah úgyhogy sűrű bólogatásba kezdtem.
-Neharagudj Noah de már nem volt erőm átmenni a szobámba.
-Jaj hát biztos nem halt bele *nevetgél Rose* Rendelek valamit ebédre. *el is ment az ajtot becsukta*
-Huh ez nagyon meleg volt *aggodva nézek Noahra*
-Jaj ne is mondd. Azt hittem rosszul leszek ahogy megláttam de azért elég jó sztorit találtam ki *kacsint*
-Ügyes vagy. *adok neki egy csókot* Na de megyek majd lenn találkozunk *nézek rá szomorkásan*
-Jolvan bébi *a fenekemre csap* Majd azért titokba lopok tőled pár csókot ne szomorkodj *küld egy puszit*
Felöltöztem és lementem. Irtam Lilinek hogy ma offolom a sulit mert elaludtam és nincs kedvem bemenni. Lejött Noah is nem sokkal utánam és apuék mesélni kezdtek hogy milyen volt az út.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?