Megvettük a ruhàt és haza mentünk. Kicsit elhúzódott a vásárlás szóval azonnal neki álltunk pakolgatni. Én a medencébe helyeztem pár gyertyát meg kihoztam a napozó àgyakat. Noah a kajákat a piákat meg a zenét intézte. Amint elkészültem szaladtam is fel öltözködni. Egy gyors zuhany, hullámosra varázsoltam a hajam, egy kis sminket feldobtam, felvettem a ruhámat és le is mentem megnézni hogy halad Noah. Amint leértem csengettek is szóval mentem beengedni a népet. Sajnos Lili nem tud jönni. Szóval a csapattársaimmal társalogtam. Kibeszéltük a srácokat. De persze Noah minden csajnak bejött. Sokat ittunk a lányokkal. Noaht már órák óta nem láttam. A garázsba találtam, épp csocsózott a srácokkal. Őt néztem végig. Abba az állapotba nem érdekel ki mit gondol ha észre vesz. Rám nézett. Szemein láttam hogy ő is jó áll.
-Gyere hugi játsz egyet.
-Nem én nem tudok
-Naaaa gyere megmutatom
Oda mentem mellé és eleinte csak néztem aztán amikor rámnézett akkor elkezdtem próbálkozni.
-Na várj csak. *mögém állt és kezeit a kezeimre rakta úgy segített ráérezni *
Érintése nagyon jól esett. Illata mennyei mint mindig. Nem féltem mit szólnak mások.
-Nagyon jól nézel ki. *súgja a fülembe*
-Te is *súgom neki*
Ledöbben válaszomon. Én csak mosolygok. Egy darabig még így játszottunk aztán vissza mentünk a házba táncolni. Szerintem 3x több ember jött mint amennyire számítottunk de még így is nagyon jó a buli. A lányokkal táncolunk közbe Noaht keresem tekintetemmel. Az ajtónál támaszkodik. Engem néz. Mindenki atom részeg ahogy mi is. Magamhoz invitálom. Ide jön és én átkarolom a nyakát.
-Biztos jó ötlet ez szépségem?
-A legjobb.
Elmosolyodott és közelebb húzott magához. Táncolni kezdtünk. Kicsit simulni kezdtünk egymáshoz amikor valaki oda jött.
-Gyertek skacok.
-Gyere majd folytatjuk. *maga után húzott*
A nagy szobába mentünk az emeletre. Amikor megláttam mit akarnak annyira nem örültem neki.
-Gyere kislány ne félj.
-Öhm azt hiszem én ezt most kihagyom*kiakartam menni*
-Még nem füveztél?
-Nem
-Akkor itt az ideje *kacsint Noah legjobb haverja Bence*
-Hát jolvan
-Gyere ide hugi
Mellé akartam ülni de ő az ölébe húzott. Keze a hátamon volt. Simogatni kezdett. Amikor a többiek kezdtek beállni akkor vettem észre hogy a keze egyre lejebb csúszik. A fenekemen pihent a keze.
-Na gyere hugi felezzünk.*megfogott egy szál füves cigit, meggyújtotta és felváltva elszívtuk.
Fél óra kellett nekem és már teljesen jól éreztem magam. Vissza mentem a lányokhoz táncolni. Az utolsó emlékem Noah volt ahogy oda jött hozzám táncolni. Aztán kèpszakadás.
Másnap rájöttünk hogy ezt nagyon nem gondoltuk át. Most aztán nagy bajba vagyunk.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?