Egész éjjel a rémálmok gyötörtek. Nagyon sokat forgolódtam és sokszor fel is riadtam. Olyankor Noah is felkelt. Persze ő akkor félálomba volt, de nem aludt vissza hanem magához húzott és nyugtatni próbált.
-Sssssh. Semmi baj baba. Itt vagyok melletted. Nem kell félned.
-Sajnálom. Csak..... *befogja a szám*
-Nem kell magyarázkodnod. Érthető hogy azután a szörnyűség után rémálmaid vannak. De én itt vagyok és vigyázok rád.
-Köszönöm *adok neki egy puszit*
-Ugyan hercegnő.
Ezután elaludtam és már csak reggel keltem fel. Noah még most is szorosan maga mellett tart. Viszont nekem ki kellett volna mennem a mosdóba. Nagy nehezen kimásztam mellőle és még nem is kelt fel. Mondjuk megtudom érteni. Hisz egész éjjel rám figyelt. A fürdőbe össze szedtem magam. Le mentem reggelizni viszont valami nagyon furi volt. És tudom is hogy mi. Rend volt. Sehol egy piás pohár. Semmi pizzás doboz. A padlon egy szem morzsa sem volt. Amimt beértem a konyhába Lili és Bence beszélgettek ott miközbe csináltak valamit.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt! *mondják szinkronba*
-Hát ti meg mit csináltok? *mosolygok*
-Egy kis reggelit a legjobb barátnőmnek és persze Noahnak is.*mondja Lili*
-Ez szuper de mégis mi készül?
-Palacsinta
-És mikorra várható az elkészülése csak mert éhen halok.
-Hamarosan. Addig keltsd fel a herceged.
-Azonnal
Felszaladtam Noahhoz. Békésen aludt az ágyában. Nem volt szivem még felkelteni szóval befeküdtem mellé és egy darabig néztem, simogattam és egyszer egyszer adtam neki pár puszit. Egyszer csak elmosolyodik amitől én is akaratlanul.
-Jó reggelt. *megölelem*
-Ki aludtad magad baba? *rekedtes a hangja*
-Igen. De te még pihenj. Alig aludtál miattam.
-Már nem akarok aludni
-Akkor gyere le. Lili és Bence reggelit csináltak nekünk.
-Szuper akkor menjünk. *adott egy puszit és kézen fogva mentünk le*
-Megjöttünk
-Pont jókor
Meg reggeliztünk. Liliék rákérdeztek a tegnap estére. Mindent elmeséltem nekik. Igaz a könnyeimmel küzdöttem közbe de ahogy láttam Lili is. A fiúk pedig csak hallgattak de biztos ők is sajnálják a történteket.
-Csajszi nem tudom elhinni hogy ez itt nálatok történt. Egyáltalán ki volt az a pasas?
-Fogalmam sincs. Nem láttam az arcát.
-Ezentúl elküldjük azokat akiket még nem láttunk. *szolal meg Bence*
-Igen *mindenki bologat*
-Na de nekünk most mennünk kell
-Köszönünk mindent! A reggelit és hogy elpakoltatok
-Ez alap ne hülyéskedj. Majd beszélünk. Puszika
-Sziasztok
Noahval a nap többi részén csak a kanapén feküdtünk és filmeket néztünk. Ő próbált velem közbe beszélgetni de mindig csak egyszavas válaszokat adtam neki. Nem haragudtam rá. Fáradt voltam és minden egyes gondolatom a férfin járt. Vajon ki lehetett az? Nagyon mély volt a hangja és idősebbnek tűnt.
-Hol jársz baba?
-Mindenhol
-Elb@sztam. Tudom.
-Ne magadat hibáztasd. Senki nem gondolta volna hogy bárki képes lenne erre.
Noah hirtelen felpattant és bement a konyhába. Utána mentem és láttam hogy fel alá mászkál. Ideges. Megtámaszkodik a konyhaszigeten es maga elé bámul. Ő nem lát engem. Megrezzent a telefonom.
Egy új üzenet:
Jó volt a buli. Megismételhetnénk;)
Na de jó. Remélem ez nem ő és csak egy idegen aki komolyan jól érezte magát. Nem válaszoltam neki és Noahnak sem szóltam róla.
-Noah.
-Tessék baba?
-Apuék mindjárt megjönnek. Felmegyünk lezuhanyozni utána meg össze bujunk egy picit még?
-Persze. Menj előre mindjárt megyek
Elindultam felfele de megálltam a lépcsőn és hallgatózni kezdtem. Hallom hogy a telóján babrál valamit.
-Cső haver. Kéne egy kis segítség.....
YOU ARE READING
Tiltott szerelem
RomanceSok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?