4.rész

225 13 1
                                    

Hope szemszög:

Fél órája ülünk a kocsiba. Nem tudom hol laknak Jungkookék de élég messze tőlünk.

-Megjöttünk.-kanyarodik be Jungkook egy hatalmas ház udvarába.

-Ti komolyan itt laktok?-döbbenek le mikor kiszállok a járműből.

-Hát igen elég nagy.-feleli Jimin

-Nem azért hoztuk ide hogy a házat bámulja. Menjünk be. Most.-utasít minket Jungkook.

Beérve a házba Jimin eltűnt mellőlünk. Jungkook pedig idegesen sétált a folyosón míg én értetlenül követtem őt. Olyan 18.századi beütése volt az egész háznak. Furcsálltam is hogy egy modern bútort sem látok.

-Gyere.-nyit be az egyik ajtón a fiú.-Ülj le ez kicsit sokkolni fog téged.

-Mi az Jungkook?-kérdezek rá.

-Azt mondtad hiszel a vámpírokban. -hülyén nézek rá mert nem értem mit akar ezzel mondani.-Léteznek.-kijelentésére szemem hatszorosára nő.

-Hogy mi van!???-visítok fel.

-Az anyádat....az anyádat átváltoztatták. Es az apádat is egy vámpír ölte meg. És...-itt elakad es lehajtja fejét.

-És???-kérdezek rá.

-Én is vámpír vagyok.-suttogja abban reménykedve hogy nem hallom meg. De meghallottam.

-H-h-hogy mi?-dadogok és ugy érzem tüdőm mindjárt kiesik a helyéről olyan szaporán kezdtem el venni a levegőt.

-Hope csak azt kérem tőled hogy ne félj. Tőlem...tőlünk nem kell.-mondja szemembe nézve.

-Te ölted meg az apám?-kérdezem meg.

-Hope...-félbeszakítom

-TE ÖLTED MEG JUNGKOOK? Válaszolj.-kiabálok vele.

-Nem.-suttogja.

-Honnan tudjam hogy nem hazudsz nekem?-kérdezem meg es érzem hogy szemem nedvesedni kezd.

-Onnan hogy mi nem iszunk emberi vért. A mi fajunk évszázadok óta csak állati vérrel táplálkozik. Illetve az egyetlen egy étel amit megeszünk azok a gyümölcsök. Ne kérdezd miért erre mi sem tudjuk a választ.

-Tegyük fel hiszek neked. De akkor ki ölte meg?- csordul ki az első könnycsepp a szememből.

-Meg nem tudjuk biztosra de van tippünk.-mondja majd felnéz rám.-Hope istenem kérlek ne sírj.-ölel magához. Hosszú idő után van egy ember akinek az ölelésében menedéket találtam.

És ez a valaki Jungkook. Aki vámpír. De ugy érzem nem kell tőle félnem. Hisz ha megakart volna már ölni rég megtehette volna.

———————————————————
Ez egy kicsit rövidke rész lett de azért remélem tetszik
😘
-R-

Destiny / Bts /Where stories live. Discover now