14.rész

95 7 0
                                    

Arra keltem hogy Jungkook apró puszikkal árasztja el arcomat. Szememet nem nyitottam ki hanem csak apró mosolyra húztam a szám. Ekkor viszont Jungkook ajkát éreztem meg számon mire még jobban mosolyognom kellett. Viszonoztam csókját majd miután elváltunk egymástól lassan kinyitottam szemeimet.

-Jó reggelt baba.-villantotta egy nyuszi mosolyt.

-Szia.-kezemet arcához vezettem hogy egy kósza tincset eltűrjek szeme elől.
-Hány óra?-kérdeztem.

-Alig múlt 8. De ma dolgunk van szóval nem lustálkodunk olyan sokáig. -ad egy puszit számra.

-Milyen dolgunk van?-néztem rá hülyén.

-Randira megyünk.-jelentette ki.

-Mi??-ültem fel az ágyon.

-Jimin vigyáz a húgodra a srácok pedig valami könyvet vagy mit keresnek es mondták hogy rám nincs szükségük most szóval miénk az egész nap. Csomó mindent terveztem. Először elmegyünk reggelizni aztán jön a vidámpark majd a végére hagytam a legjobbat de az meglepi.-mosolyog es újra megcsókol.

-Na akkor mire várunk összeszedem magam és mehetünk is.-pattantam ki az ágyból izgatottan és a fürdőbe mentem készülődni.

Namjoon pov.

Miután JK és Hope elmentem mi neki ugrottunk a könyvtárnak. Ami bár jó ötletnek tűnt mégis mikor bementünk a helységbe ahol több mint 100 éve egyikünk se járt és el is felejtettük hogy ez nagyobb mint a Szépség és a szörnyetegben levő könyvtár vagy 3szor akkor majdnem azt mondtam hogy semmi esély arra hogy ezt egy nap alatt végig nézzük.

-Srácaok találtatok valamit?-kiabálom el magam hogy mindenki halja.

-Még semmi csak unott régi vámpír legendák meg egy csomó könyv a hibridekről. De legalább már tudom hogy kell őket legyengíteni.-mondta Suga.

Lassan már 5 órája itt vagyunk és meg mindig semmi.

-Hé srácok asszem találtam valamit.-halljuk meg Jin hangját mire mindannyian oda siettünk.

-Ez. Ez egy ős régi könyv. Még akkor írták mikor Taehyung és Jimin születtek. És nézzetek itt egy családfa.

-Mutasd.-mondja Tae.-Ez nem lehet. Ez az én családom. Vagyis egy része az Európaiak nincsennek bele véve de ez itt az egesz koreai klánunk. Ők a szüleim. Itt vannak az unokatesóim. Ő pedig itt a bátyám aki meghalt nem sokkal az előtt hogy en eljöttem volna onnan.-mutogatott össze vissza a képen. -Várjatok. Ez nem lehet. Ismerem az egész családfámat oda vissza mind a 583 vámpírt nev szerint fel tudom sorolni. Viszont arról fogalmam sincs hogy ő kicsoda. Soha nem láttam. Még csak egy fényképen sem. Viszont annyira ismerős nekem.

-Mi a neve?-kérdezem.

-Várjál nem látszik jól. Mintha valami oda csöppent volna. Viasz vagy nem tudom.

-Van valakinél gyufa vagy öngyújtó?-szólal meg Suga mire oda adom neki az öngyújtómat.

-Ez egy régi papír akkoriba amikor ez íródott nem volt még viassz. Így ha úgy nézzük annak ott sem kellene lennie valaki tett róla hogy a név ne látszódjon.-Yoongs ezután az öngyújtót meggyújtva a papír alá tette ahol lassan kiolvasódott az idegen vámpír neve.

-Na mi van oda írva?-kérdeztem a fiukat mert sokkos állapotba álltak.

-H-H-Hope Williams.

-R-
🤍

Destiny / Bts /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora