2.rész

247 14 0
                                    

2021. Január. 21
Péntek

Éppen a naplementét néztem és vártam hogy Jungkook hátha ma eljön. Mikor már kezdtem megint feladni a reményt és másztam volna le a fáról megcsúsztam és hátra estem. Szememet összeszorítottam es vártam mikor érek földet de nem történt meg. Egy kezet éreztem meg ami meg fogott nehogy a földre essek.

-Látom belém estél.-mondja a megmentőm és amint meghallottam ki az kinyitottam a szemem es ránéztem.

-Jungkook.-mondom ki nevét halkan mire ő letesz.-Azt hittem ma se jössz el.

-Sajnálom volt egy kis dolgom. De itt vagyok. Hogy vagy?-kérdezi es leül a fa tövébe. Követen példáját es mellé ülök.

-Hát semlegesen.-válaszolnom

-Otthon minden rendben vagy még áll a bál?

-Semmi nem változott. Anya ugyan úgy részeg.-mondom szomorúan. Jungkook közelebb csúszik hozzám és ball kezét átveti vállamon és vigasztalás képen simogatni kezdte vállamat. Kellemes érzés töltött el. Melegség járta át a szívem hisz oly rég ért hozzám valaki ilyen kedvesen. Fejemet vállára hajtottam es úgy néztük az erdőt. Lehet felelőtlennek tartotok hogy ennyire megbízok benne pedig csak kétszer találkoztunk. De mivel egy barátom sincs Jungkook meg nem ellenszenves velem annak ellenére is hogy tudja mi történt a családommal ezért megbízok benne.

-Hope.-suttogja halkan.-Tényleg hiszel abban hogy egy vámpír ölte meg apádat?

-Igen hiszek benne.-válaszolom.

-És mi van akkor ha megsérülsz? Vagy meghalsz?

-Hat akkor meghalok. Nem hiányoznék senkinek. Anyám azt sem tudja élek e még. Barátaim rég elfordultak tőlem.

-És én? Velem mi lesz?-néz rám értetlenül.

-Ezt hogy érted?

-Hope te vagy az egyetlen normális barátom.-feleli

Barát. A barátjának nevezett. Olyan hihetetlen boldogság járta át a szívemet ennek szónak a hallatán hogy nem gondolkodtam. Hirtelen Jungkook felé fordulok es megölelem. Nem ölelt vissza egyből de egy kis idő után kezei lassan körülfontál derekam es ő is magához szorított.

Jungkookal az este folyamán rengeteget beszélgettünk megismertem őt jobban. És ő is engem. Kiderült hogy szeret rajzolni es szereti az állatokat. Főleg a kutyákat. Már éppen indultunk volna mind a ketten haza mikor Jungkook megszólalt.

-Add meg a számod. Így bármikor ha szükséged lenne egy barátra csak szólj es én ott is vagyok.-nyújtotta felém telefonján. Beírtam a számom ő megcsörgetett es elmentettem én is az övét. Majd mind a ketten elindultunk haza.

A házunkhoz érve csönd volt. Nem hallottam semmit. Szokatlan volt hisz tudom milyen anya. Abba reménykedtem hogy ma nem ivott, és így is volt. Viszont nagyon fura volt nekem hogy ennyire nyugodtan alszik a kanapén. A konyhába menete es egy tálca sütit találok az asztalon. Komolyan. Anya az én anyám sütit sütött. Mi a fasz történt.

Felmentem szobámba majd összeszedtem a cuccom a fürdéshez. Gyors letusoltam majd elmentem aludni.

2021. Január. 22
Szombat

Reggel szokásosan 8-kor keltem. Felvettem egy itthoni ruhát majd lementem a konyhába megnézni hogy anya fent van e. De arra nem számítottam ami lent fogadott.

-Te szent isten.-visítok fel mikor meglátok egy embert a konyhapulton. A földön minden tiszta vér volt. Anya sehol nem volt. Gyorsan visszarohantam a szobámba es magamra zártam az ajtót.

Mit csinálják? Van egy hulla a konyhánkban és anyát sehol nem találom. Nem hívhatom a rendőrséget. A végén még azt hiszik én vagy anya tette.

Jungkook.

Jungkook azt mondta barmikor hívhatom.

Előkerestem a telefonom majd tárcsáztam is a fiút.

-Vedd már fel.-suttogtam.

-Hope szia.-köszön bele vidáman.

-Jungkook azt hiszem baj van.-mondtam es hangom mar kezd átmenni sírásba.

-Mi történt?-kérdezi idegesen.

-Reggel felkellés után lementem reggelizni de mikor bementem a konyhába egy.....-elcsuklott a hangom.

-Hope Hope mi történt? Valaki bántott?-meg mindig idegesen kérdezi.

-Ott volt egy ember a konyhapulton. Es....es minden tiszta vér volt. Jungkook van egy hulla a konyhába es anya sehol sincs.

-Okés most írd meg a címeteket odamegyek. Ne aggódj nem lesz semmi baj. Zárkózz be a szobádba es ne nyiss ajtót senkinek csak ha szólók.-mondta

-Jungkook.

-Igen.

-Siess kérlek.-mondom meg mindig írósan.

-5 perc es ott vagyok.-mondta es már le is lette.

Istenem mi jöhet még ezek után.

————————————————————
-R-
😘

Destiny / Bts /Where stories live. Discover now