3.rész

223 14 0
                                    

2021.január.22
Szombat

Jungkook szemszög:

Hope hívása után egyből rohantam le a többiekhez.

-Srácok Hope hívott. Ugy látszik Kai akcióba lendült. El kell hoznunk abból a házból.-darálom le nekik majd indulok el a kocsi felé.

-Jungkook várj mi történt?-jönnek a többiek utánam.

-Szerintem Kai átváltoztatta Hope anyját azt mondta van egy hulla a konyhájukban.

-Rendben Kook te elhozod a lányt mi pedig átnézzük a környéket. Én átmegyek a keletiekhez szólni nekik hogy figyeljék ők is a területet.

Pár pillanat múlva ott is voltunk Hope házánál. Jimin velem maradt hogyha valami baj lenne legyen segítségem.

-Hope.-kopogok be.-Hope én vagyok az Jungkook.-mondom hangosabban.

Pillanatokon belül nyílik az ajtó és egy kisírt szemü lánnyal találom magam szembe.

-Istenem Jungkook.-fakad sírva megint és vetődik karjaimba.

-Nyugodj meg itt vagyok. Semmi baj nem lesz.-nyugtatom a lányt.-Menj szállj be a kocsiba bent van az egyik barátom megbízhatsz benne. Én addig bemegyek rendben.-fogok két kezembe arcát mire bólogat es elindul a kocsi felé.

Jimin szemszög:

Hope kinyitva a kocsiajtót meglát engem.

-Szállj be nem foglak bántani nyugi. Jimin vagyok. Te pedig bizonyára Hope.-mutatkozok be.

-H-honnan tudod a nevem?-dadog. Tényleg nagyon aranyos lány

-Jungkook mesélte. Beszélt rólad mikor kérdeztük hol volt tegnap este.

-Ohh szóval ti test..-itt félbe szakítom.

-Nem nem vagyunk testvérek. Jungkook én és még 5 nagyon jó barátunk együtt lakunk. Jungkook a legfiatalabb közülünk.

-Hány éves. Ezt még nem tudom róla.-feleli

-17.-hazudok hisz nem mondhatom neki hogy tavaly lett 1700 éves. Tény és való hogy 17 volt mikor átváltozott így azt mondjuk hogy 17 éves.

-Ő a legfiatalabb?-kérdezi.

-Igen.-válaszolok.

Pár perc múlva Jungkook szállt be a kocsiba.

-Okés kösd be magad Hope.-szólal meg

-Hova megyünk?

-Hozzánk. Minél messzebb ettől a háztól.-válaszolja majd a gázra lép.

-És az anyám? Vele mi lesz?-háborodik fel a lány.

-Hát vele most ne akarj találkozni.-válaszolja Kook.

Szegény lány mit fog átélni az elkövetkező napokban. Bár azt sem tudom hogy akarja Jungkook vele közölni hogy az anyja vámpír lett.

————————————————————

-R-
💖

Destiny / Bts /Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon